miksi vr:n junalipun verkkokauppa ei toimi? Auttakee!
Kun valitsen junan ja ajan niin kaikki ne hinta vaihtoehdot josta pitäisi valita se kyseinen juna, on harmaalla pohjalla. Enkä pysty siksi klikata niitä. Miksi? Verkkokauppa menee kiinni 23.25 eli kiire olis, kun on vain 5min aikaa enää.
Kommentit (8)
sillä testasin että kaikki jopa joulukuun loppuun saakka on harmaana, eli ei voi valita mitään. Ensin mäkin ajattelin että vain se haluamani päivä on loppuunmyyty, mutta ei ollutkaan niin.
ap
oli rajoitettu määrä, joten loppuunmyyty.
mulle olis kelvannu ihan mikä vain lippu minä päivänä vain mutta kun se verkkokaupa ei anna valita mitään matkaa, ei normaalihinnala eikä alehinnalla.
ap
Jos on lähijunan lippu niin se on seutuvyöhykettä, eli lipun voi ostaa vain paikan päältä, ei verkkokaupasta.
Meillä ei oo VR-verkkokaupp toiminut chrome-selaimella pariin päivään. Voisko olla siitä kiinni? Explorerilla toimii.
Mulle tuli lippu väärällä päivämäärällä! Ai että kun ketuttaa, huomenna valittamaan...
Ei ole kyllä mitään hauskempaa esimerkkiä VR:n tietojärjestelmien tyhmyydestä,
kuin joka yöksi "eräajojen vuoksi" suljettava verkkokauppa.
Ihme että lippuja voi edes ostaa samalle päivälle kun
eräajo tehdään vasta seuraavana yönä :)
kirjauduin sisään veturi-tunnuksilla, eli pitäisi pystyä ostamaan tarjoushinnoilla. Ne halvat hinnatkin lukee junien perässä mutta kaikki on harmaana enkä voi valita niitä :(
ap