Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hankala tilanne :( ihmissuhdetraamaa

Vierailija
27.09.2012 |

Seukkasin muutaman kuukauden miehen kanssa, joka muutti yrityksensä mun yrityksen kanssa samoihin tiloihin. Sitten paljastui, että hän olikin ollut koko ajan parisuhteessa mainitun eksänsä kanssa. Poikkasin meidän suhteen. Hän jatkoi parisuhdettaan. Yhteisistä tiloista ei kuitenkaan millään haluaisi muuttaa pois. Viime kuukausien aikana ollaan oltu välillä puhumatta, välillä keskusteltu läheisesti. Vetovoimaa on ollut. Mies on kuulemma kokoajan jättämässä eksäänsä, muttei vaan ole saanut vielä aikaiseksi.. Joojoo blaa blaa, tiedän, kuhan selittelee. Haluaa pitää molemmat hollilla.

Mua ahistaa ja korpee tilanne. Oon sanonut, että voi jäädä samoihin tiloihin, jos saadaan hänen ja mun välinen suhde selväks. Siis joko niin, että ollaan vain työkavereita ja hän jatkaa eksänsä kanssa tai sitten hän jättää eksänsä ja katsotaan voisiko meistä vielä tulla jotain.

Tai sitten muuttais kokonaan pois, jos ei osaa päättää.

No ei ole päättänyt eikä muuttanut pois.

Suutuspäissäni irtisanoin hänet, mutta sopimuksemme mukaista irtisanomisaikaa on jäljellä vielä pari kuukautta, en tiedä, miten kestän tilannetta enää niin kauan!!

Apua ja neuvoja, pliis!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osais neuvoa tai antaa tukea

Vierailija
2/2 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla oikein ole muuta vaihtoehtoa kuin vaan jotenkin kestää se irtisanomisaika. Ehkä olisi parasta itse tehdä selkeä loppu sille suhteelle ja välttää miehen kanssa tekemisissä olemista sen aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla