Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perustakaa mulle av-palstan virallinen sossupummi-virka. PM

Vierailija
27.09.2012 |

Kela ja sossu maksavat palkkani, olen vähään tyytyväinen näinä vaikeina aikoina, kun jokaisen pitää suostua tekemään töitä lähes ilmaiseksi.

Virassa ollessani lupaan antaa neuvoja siitä miten saat haettua sinulle kuuluvat sosiaalietuudet.

Kiitän jo valmiiksi luottamuksesta. PM

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei yrittäjänä ja velkaisena ok-taloasujana kuulu mitään sossuetuuksia. Ihan sillä pienellä palkalla on vaan raadettava ja toimeen tultava.

Vierailija
2/7 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei yrittäjänä ja velkaisena ok-taloasujana kuulu mitään sossuetuuksia. Ihan sillä pienellä palkalla on vaan raadettava ja toimeen tultava.

ja voit alkaa kaltasekseni eli sossupummista. Viranhaltija lähtee nyt töihin vaikkei ole vielä edes virkaan nimitetty....PM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut viimeksi oikeissa töissä ja opinnotkin vielä aika vaiheessa, sossupummi AMK-tutkinto tavoitteena jos kela suvaitsee jatkaa kuntoutustukeani siihen asti että saan lopputyön tehtyä.

ja sit jatkan opintoja sossuopistossa, sossupummiuden maisteriksi ainakin jos kela maksaa. PM

Vierailija
4/7 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen asti voin hoitaa virkaa puolella palkalla epäpätevänä sossupummina.

Vierailija
5/7 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jättäydyn työttömäksi ansiosidonnaiselle,saanko muita tukia? Ja miten paljon?Lapsia 2. Yksin. Kumpi siis kannattavampaa?Raataa töissä vai jäädä vaan kotiin?

Vierailija
6/7 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jättäydyn työttömäksi ansiosidonnaiselle,saanko muita tukia? Ja miten paljon?Lapsia 2. Yksin. Kumpi siis kannattavampaa?Raataa töissä vai jäädä vaan kotiin?

Vierailija
7/7 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluut asua ja muuta.

Mut työaika tältä päivältä päättynyt, palataan huomenna.

Ja se paljonko saat palkkaa on varmaan aika olennainen tässä sun tapauksessa.

Mut huomiseen.