Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka odottavat kaksosia?

Vierailija
27.09.2012 |

Meillä odotetaan identtisiä kaksosia, rv 14+0 :) Kaksoset havaittiin jo aikaisilla viikoilla, joten on ollut aikaa tottua ajatukseen :)

Meillä on entuudestaan 1 poika, 2-vuotta.

Ikää minulla 21-vuotta :)

Ja kyllä, olen kouluni käynyt ja töissäkin ehtinyt olemaan :)

Onko muita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan ole oppinut kouluissasi kirjoittamaan. Lapsi on 2-vuotias eli hänellä on ikää 2 vuotta.

Vierailija
2/5 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri etuoikeus, sitä ei kaikille suoda, esim. ärsyttäville kielipoliiseille :)

t. Yksien kaksosten ja parin muun äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielipoliisille pakko tuottaa pettymys, äidinkieli on ala-asteelta ikävä kyllä ollut vahvin puoleni, numeroina 9-10. Ammattikoulussa oli kanssa ikävä kyllä parhainta numeroa äidinkieli, mutten tiennytkään että täällä pitää kirjoittaa kunnolla, pääasiahan on, että tekstistä saa selvää :) Anteeksi, että en jaksa kirjoittaa aina täydellistä tekstiä, muualla kuin koulussa, annathan anteeksi?

Kiitos, kyllä tuntuu että tämä on suuri etuoikeus, en ikinä voinut kuvitella, että näin suuri onni kävisi minulle :) ainahan se on kuvittelu mielessä ollut, että kaksoset olisi kiva :)

Vierailija
4/5 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielipoliisille pakko tuottaa pettymys, äidinkieli on ala-asteelta ikävä kyllä ollut vahvin puoleni, numeroina 9-10. Ammattikoulussa oli kanssa ikävä kyllä parhainta numeroa äidinkieli, mutten tiennytkään että täällä pitää kirjoittaa kunnolla, pääasiahan on, että tekstistä saa selvää :) Anteeksi, että en jaksa kirjoittaa aina täydellistä tekstiä, muualla kuin koulussa, annathan anteeksi? Kiitos, kyllä tuntuu että tämä on suuri etuoikeus, en ikinä voinut kuvitella, että näin suuri onni kävisi minulle :) ainahan se on kuvittelu mielessä ollut, että kaksoset olisi kiva :)

Pakko on kyllä toisena kielipoliisina kanssa ihmetellä huonoa kirjoitustaitoasi. :O Ihanko oikeasti olet ollut noin hyvä äidinkielessä?

Vierailija
5/5 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan oikeasti olen ollut ja olen vieläkin hyvä äidinkielessä. En vain tiennyt, että täällä pitäisi kirjoittaa joka teksti niin kuin se vietäisiin äikänmaikalle tarkastettavaksi :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän