business-pukeutuminen: voiko 30v nainen mennä asiakkaalle (ranskalainen) letti päässä?
Kohta pitäis lähtee, ja mietin että mitä sääntöjä tässä nyt on. Oon aika huono näissä ja välil mietin et mokailenko pukeutumisessa yms.
Kommentit (9)
on nyt muotia :) kunhan teet sen tasaiseksi, ja tarpeeksi löysäksi (liian kireä näyttää ohuemmalta). Toki voi mennä! Tyylikkäämpi mitä nuttura. Sitäpaitsi itse käännän ranskalaisen letin alaosan monesti nutturaksi niskaan! Paljon jännittävämpi kuin norminuttura.
pukeutumistavasta, tai ko. henkilön tavasta pukeutua, ei ole vielä tietoa.
jos sulla on siis kunnolla pitkä ja paksu tukka, joka on siistitsi ja symmetrisesti leitetty ranskalaislelle letille niskaan. Ehkä jättäisin loppuosan letittämättä, eli ranskalainen + poninhäntä niskassa, joka suoristettu siistiksi ja sileäksi.
Jos taas hiukset ovat oikein ohuet ja eivät ylety kunnolla sille ranskalaiselle letille vaan alkavat hapsottaa ja lopusta tulee sellainen hiirenhäntä, niin ei.
Letit sen sijaan ei käy.
Senkin voi tehdä tyylikkäästi eli kunhan sitä ei laita saparoille tai jotenkin, totta kai voi. Pituus vaan pitää riittää.
Omat hiukset on säkkärät luonnokiharat, joissa suoristus säilyy varttitunnin. TÄmän takia olen aina vähän pörröinen, mutta tuskin se firman liikevaihdossa näkyy.
suosittelen pientä suihkausta hiuskiinnettä tai lakkaa sen päälle, ettei ne lyhyemmät hahtuvat - joita kaikilla on - ala hapsottaa sieltä, vaan se pysyy siistinä.
mun mielestäni suomalaismallisella letillä voi ainakin mennä jos olemus on siisti. Se riippuu alasta tietenkin. Jollakin rahoitus- tai metsäteollisuusalalal vaadittaneen niin busines-naisilta kuin miehiltä kovanaamaista ulkoasua jos haluaa olla uskottava, mutta aika monella muulla sellainen humanisti-look on ok.
Omat hiukset on säkkärät luonnokiharat, joissa suoristus säilyy varttitunnin. TÄmän takia olen aina vähän pörröinen, mutta tuskin se firman liikevaihdossa näkyy.
Olen nimittäin samanlainen pörrö ;)
Ei se businesspukeutuminen nyt niin nökönuukaa ole että tarttisi koko ajan etikettivirheitä pelätä. Kun vaatteet on asialliset ja siistit, ja ne hiuksetkin siistit eikä homssuiset niin kyllä on ok.
ehdottomasti! Klassinen kampaus kyseessä ja jo on joku kotiäiti vinkumassa, että ei käy. Pysyy kotona vaan kananpersekampauksineen, jos ei muusta tiedä.