Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11kk hoidossa vaikka molemmilla vanhemmilla

Vierailija
27.09.2012 |

on vapaapäivä. Olisi nyt edes ollut lyhyempi päivä mutta ei. 7.30.17 oli hoidossa. Tätä tämä on hoitajan silmin :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä he vapaapäivänään tekivät????

Nämä aloitukset raivostuttavat minua niin suunattomasti juuri tällä hetkellä! Ystäväni lapsi oli minulla hoidossa paljon pidemmän päivän, vaikka sekä isällä että äidillä oli vapaapäivä. He käyttivät vapaapäivänsä sairaalassa "tuomiolla" isän syöpätutkimusten merkeissä ja valitettavasti uutiset olivat huonoja.

Sun työ on hoitaa sitä lasta, ei kytätä sen perheen asioita. Eikä varsinkaan voivotella niitä vauva-palstalla. Et voi varmuudella tietää totuutta asioiden takana eikä se edes kuulu sulle mitenkään.

Vierailija
2/6 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarhan täti tekee nyt vaan työnsä, eikä puutu ihmisten asioihin. Et voi tietää mihin vanhemmat tuon ajan käyttää, eikä se sinulle kuulu.

Onko kaikki päiväkodin työntekijät samanlaisia vainoajia, kun nämä av:lla käyvät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten homma meni :) Päivähoitolakia pitäisi muuttaa, lasten hyvinvoinnin pitäisi olla vanhemmilla etusijalla. Päivähoito ei koskaan korvaa kotia ellei olla lastensuojelunpiirissä. ap

Vierailija
4/6 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmista ja lapsista. Päivitellään sen haastavaa lasta.

Vierailija
5/6 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten homma meni :) Päivähoitolakia pitäisi muuttaa, lasten hyvinvoinnin pitäisi olla vanhemmilla etusijalla. Päivähoito ei koskaan korvaa kotia ellei olla lastensuojelunpiirissä. ap

Tuon lainmuutoksen avulla? Että lasta ei saa tuoda päiväkotiin jos vanhemmilla on vapaapäivä? Miten määritellään vapaapäivä? Pitääkö tuoda todistus sinulle, että meillä on tänään syöpähoitoja tai oikeudenkäynti tai velkaneuvonta tai lapsettomuustutkimuksia tai abortti. Kuuluuko mielestäsi oikeasti tällaiset asiat päiväkodille? Ja millä hemmetin resursseilla tätä tositusrumbaa sitten pyöritettäisiin kun koko ajan itketään ettei ole resursseja mihinkään? Ja kääk, mitä jos vanhemmat TEESKENTELISIVÄT menevänsä töihin ja menisivätkin kotiinsa paneskelemaan? Miten todistaisit epäilysi tällaisessa tilanteessa?

Itse en veisi lasta hoitoon jos vain huvikseni pitäisin vapaapäivän, vaikka meillä ihana päiväkodinjohtaja siihen jopa kannusti. Ja edelleen, vaikka meillä oli todella mukavat suhteet päiväkotiin, he eivät todellakaan, missän vaiheessa tienneet 100 % perheemme asioista.

Vierailija
6/6 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne hirviöt tekivät koko sen päivän kun lapsi riutui päiväkodissa? Kerro, kerro. Käräytitkö heidät itse teossa päiväkävelyltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän