Milloin sulle paljastui että aikuiset harrastaa huvikseen seksiä?
Kommentit (13)
mutta se on varma, että viimeistään ihan alaluokilla koulussa.
Myöhemmin luin löytämästäni anatomian kirjasta seksistä ja orgasmeista. Taisin olla silloin noin 12-vuotias. Ja vielä sitäkin myöhemmin tajusin, että se alapäätä suihkuttaessa tuleva räjähtävä tunne on orgasmi!
Myöhemmin luin löytämästäni anatomian kirjasta seksistä ja orgasmeista. Taisin olla silloin noin 12-vuotias. Ja vielä sitäkin myöhemmin tajusin, että se alapäätä suihkuttaessa tuleva räjähtävä tunne on orgasmi!
joka löysi itsetyydytyksen aikaisin, jo päiväkoti-ikäisenä. Se mitä se oli ja miksi se tuntuu hyvältä, tajusin vasta myöhemmin ala-asteella.
ja mielestäni se vaikutti ÄLLÖLTÄ! Olin aiemmin lullut että he harrastavat sitä vain lasten saamiseksi.
m 51
ehkä 12-14 -vuotiaana. Ei kyllä tarkkaa muistikuvaa. Mutta siinä 12 kieppeillä olin ihastunut serkkuuni ja olin silloin kovin mustasukkainen kun tajusin että hän oli harrastanut vaimonsa kanssa seksiä koska heille syntyi vauva.
Noin ylipäätäänhän seksiä olivat harrastaneet vain ne joilla oli lapsia, ja muut todennäköisesti eivät. Tai en ainakaan keksinyt yhtään syytä miksi sellaiset pariskunnat harrastaisivat seksiä, joilla ei lapsia ollut.
Sehän on pakkovelvollisuus, joka ilmeisesti kuuluu liittoihin. Sinkkuna siitä ei onneks tarvitse stressata.
meidän perheessä sitä ei ole koskaan harrastettu huvikseen. Tai siis rouva on kyllä "antanut" mutta vain lisääntymismielessä, enkä itsekään ko. toiminnasta ole koskaan mitään kiksejä saanut.
Kuvittelin, että täällä on kaikki ikineityset juttejen typeryyden takia, mutta joku täälläkin sai baarista jonkun juopon itseään naimaan niin viimeistään se kertoi minulle, että mies panee reikää kuin riekää ihan huvikseen.
kaveri kertoi että tiedättekö oikeasti paljon vanhempanne nussivat, jatkuvasti. ilmeisesti heillä oli hyvä seksielämä ;)
toiminnasta nimeltä "nussiminen", joka kuulosti jotenkin kauhistuttavalta ja paheelliselta (ja siksi potentiaalisesti hauskalta), sitäkin enemmän, kun vanhemmat kotona kielsivät puhumasta siitä. Vasta myöhemmin opin että siitä voi syntyä lapsiakin :)
Kävi useaan otteeseen niin, että yritin pahaa unta nähtyäni mennä vanhempieni sänkyyn nukkumaan, mutta he olivatkin siellä muissa puuhissa. Ymmärsin, etteivät he ainakaan lapsia siinä yrittäneet. Nololta se tuntui, varmasti puolin ja toisin.
Ja joskus 6-vuotiaana tajusin jo et mikä se ihana tunne siellä mun pimpissä on, että se on seksuaalista halua ja se mitä tein niin tyydytin.
Miksi muuten ne sitä tekisi...