Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia lastenpsykiatriasta pk-seudulla?

Vierailija
26.09.2012 |

Missä, miten?

Ihan kaikenlaisia kuulisin mielelläni, omalle (7v) on tulossa tutkimuksia ja olen aivan pihalla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita toimipaikkojahan on lakkautettu? Aurorassa on kai jotain, mutta mun käsittääkseni sen toiminta on suurilta osin (lasten kohdalla) nykyisin Kätilöopistolla (jos mä nyt olen oikein ymmärtänyt).

Meillä on pelokas mutta toisaalta aktiivinen 7-vuotias, ADHD:t yms. on suljettu pois, mutta jotain pitäisi tehdä.

Jotenkin kattavan tiedon saaminen on tosi hankalaa, pitäs kai soittaa suoraan sinne missä epäilee hoitomahdollisuuksia olevan tarjolla.

-ap

Vierailija
2/7 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman puolella 4.krs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempia ivattiin ja syyllistettiin. Potilasasiakirjoja kieltaydyttiin nayttamasta. Sitten, kun naytettiin, ne olivat taynna virheita. Ne korjattiin ja niita oli kymmenia!

Luottamus meni taysin.

Alkaa vaan sanoko, etta teilla muilla on hyvia kokemuksia sielta. Uskon sen muutenkin. Kerroin oman kokemukseni.

Vierailija
4/7 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lässytetään ja läpistään. Meillä ei löytynyt mitään kunnon vikaa, joten lässytykseksi meni.

Käyttekö Pasilassa? Ihan mukavia tätejä, mutta siitä mitään hyötyä ole ollut meillä.

Vierailija
5/7 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt on edessä jotain muuta, mutta mitä, se tässä on vähän mysteeri.

Emme paljon viisastuneet siitä Pasilasta, yhtä hyvin kuka tahansa perheemme tunteva olisi voinut heittää samat arviot :)

-ap

Vierailija
6/7 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD? Masennus?

Vierailija
7/7 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavat asiansa ja eivät todellakaan hutkineet. Minusta lastenpsykiatrisen tuntuu olevan paremmassa jamassa kuin nuorisopsykiatria. Siitä kokemukset surkeita. Huonoimpia ovat rantapoli ja Aurora.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan