Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antanut säälistä

Vierailija
26.09.2012 |

ja kertonut sen. Miehen reaktio?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en koskaan antanut miehen tietää sitä.

Hän oli niin mukava ihminen ja meillä oli jotain säätöä, vaikka aika pian mulle kävi selväksi että ei se juttu mihinkään etene. Oli kuitenkin vähän rassu naisten kanssa ja tiesin ettei ollut saanut läheisyyttä aikoihin. Ei mitenkään vastenmielinen ihminen, sellainen kuitenkin ettei sytyttänyt yhtään.

Annoin asioiden kuitenkin edetä seksiin asti, ajattelin ettei se ole multa pois mutta hän tuntui saavan siitä kovasti uutta virtaa ja tarmoa. =)

Vierailija
2/3 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu ihan kamalalta, varsinkin kun tiedän ettei miestä oikeasti kiinnosta mutta ahne minä! Kullin himo on toisinaan valtava..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en koskaan antanut miehen tietää sitä.

Hän oli niin mukava ihminen ja meillä oli jotain säätöä, vaikka aika pian mulle kävi selväksi että ei se juttu mihinkään etene. Oli kuitenkin vähän rassu naisten kanssa ja tiesin ettei ollut saanut läheisyyttä aikoihin. Ei mitenkään vastenmielinen ihminen, sellainen kuitenkin ettei sytyttänyt yhtään.

Annoin asioiden kuitenkin edetä seksiin asti, ajattelin ettei se ole multa pois mutta hän tuntui saavan siitä kovasti uutta virtaa ja tarmoa. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi