Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä siis vaan tahtoisin olla yhden illan YKSIN kotona!!!

Vierailija
26.09.2012 |

miksi tätä on perheen niin vaikea ymmärtää.

jos menevät yhdessä reissuun/retkelle, niin menevät minun tössä ollessani ja palaavat kipin kapin kotiin työpäiväni päättyessä!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi että toivoisit saavasi olla kotona YKSIN yhden illan seuraavan viikon aikana.

Meillä mies huomaa jo itsekkin välillä minusta että on aika käydä lasten kanssa mummolassa, kaupassa tai vaikka ulkoilemassa niin että äiti saa välillä olla ihan rauhassa. Joskus teen kotitöitä ja joskus syön herkkuja ja katson telkkua. Mutta pääasia on hetki ilman vaatimuksia ja melua.

Mies on myös huomannut että siitä on hänellekkin hyötyä kun vaimo on levännyt ja hyvällä tuulella...

Vierailija
2/6 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kaipaan samaa..

onneksi mies käy välillä puistossa lasten kanssa ja saan olla tunnin kotona RAUHASSA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuleeko, että tekisin jotain pahaa???

ja olisin kyllä hiljaisen illan jälkeen oiken kiltti kaikille.

Vierailija
4/6 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko pyytänyt niin että sanot milloin. Kysyt vaikka kalenteri ja kynä kädessä että minä päivänä miehelle sopii että käy lasten kanssa jossain välillä 17.00 - 20.00 ja merkkaat sen menon teidän kalenteriin...

Jos ei sittenkään onnistu niin olen aika sanaton. Ja jos onnistuu niin sitten huolehdit että mieskin hyötyy jolloin siitä tulee helpommin tapa.

Vierailija
5/6 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko pyytänyt niin että sanot milloin. Kysyt vaikka kalenteri ja kynä kädessä että minä päivänä miehelle sopii että käy lasten kanssa jossain välillä 17.00 - 20.00 ja merkkaat sen menon teidän kalenteriin...

Jos ei sittenkään onnistu niin olen aika sanaton. Ja jos onnistuu niin sitten huolehdit että mieskin hyötyy jolloin siitä tulee helpommin tapa.

Vierailija
6/6 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyse ei ees ole siitä, et mun pitäis jotain muuta erityisesti väsyneenä perheen eteen tehdä.

kuhan vaan kuunnella ja kuunnella ja ja....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi