Oletko koskaan kokenut yhtäkkistä kovaa fyysistä vetovoimaa
tuntemattomaan ihmiseen?
Itselleni on käynyt näin kaksi kertaa, viimeisin tänään.
Olin lounaalla työkavereiden kanssa ja lähettyvillä toisessa pöydässä istui eräs mies joka kiinnitti välittömästi huomioni.
Melko tavallisen näköinen, mutta jollain tapaa mielenkiintoinen, rujo, seksikäs, itsevarma.
Tämä kuulostaa nyt ehkä joltain reginan stoorilta, mutta tunsin mieheen aivan silmitöntä himoa, en osaa selittää paremmin. Vilkuilimme toisiamme syömisen ajan ja kun lähdin näin hänen jäävän katsomaan perääni.
Mitä ihmettä tapahtuu silloin kun kroppa ja mieli reagoivat voimakkaasti täysin tuntemattoman ihmisen näkemiseen? Nyt jo naurattaa, mutta sillä hetkellä ei ollut kaukana ettenkö olisi mennyt tarjoamaan numeroani tälle miehelle ja olen sentään naimisissa oleva nainen! Ehdin kuvitella meidät vaikka missä samalla kun söin ruokaani ja seurustelin työkavereiden kanssa...
Kommentit (11)
...olin risteilyllä ja aloin flirttailla yhden miehen kanssa, siinä sitten juteltiin discossa ihan vieretysten ja voi herran jumala mitä sähköä meidän välillä oli. Se oli oikeasti käsinkosketeltavaa, olin niin kiimassa vaan siitä että se mies oli siinä vieressäni eikä edes kunnolla koskenut minuun. Molemmat olimme ihan valtavan kiihkon vallassa. Vietettiin yö yhdessä mutta ei tehty mitään... sen jälkeen tavattiin vielä pari kertaa ja se seksi oli uskomatonta. Juttu päättyi sitten siihen, mutta huh huh mitä kemiaa meidän välillä oli. Puhdasta intohimoa, ei mitään muuta ja siihen se juttu sitten lopahti :)
Kyllä joihinkin harvoihin. Ja se on harmi etten omaa miestäni kohtaan kuitenkaan, vaikka vetoa kylläkin, mutta ei sellaista heti koko olemuksen niin kummaksi tekevään JNE. Nyt tunnen mieheen jonka kanssa joudun pian olemaan paljonkin tekemisissä ja pelkään miten osaan pitää itseni kurissa...
ei tosin vähään aikaan. Ja teho on vielä suurempi jos on siinä lähietäisyydellä, eli alitajuisesti omaan nenään hyvä tuoksu, ehkä ihana puheääni... Mulla siis vaatii sen jonkun muunkin stimulaation eikä vaan pelkkää silmäilyä kaukaa. Mä oon vissiin vanha, kun ei tämmöstä enää niin vaan kohdille osu.
Olisi kiva tietää, mistä se johtuu. Veikkaan, että tuoksu kertoo jostain poikkeuksellisesta yhteensopivuudesta, sillä se nähdäkseni edellyttää miehen läheisyyttä, ei niinkään komeaa ulkomuotoa
pääsen joskus harvoin kaupungille, niin aah sitä feromonien tulvaa, joka joistakin miehistä iskee sieraimiini.
pääsen joskus harvoin kaupungille, niin aah sitä feromonien tulvaa, joka joistakin miehistä iskee sieraimiini.
Mitä oikein tapahtui? Olo on kuin teini-ikäisellä.
T. ap unelmissaan
Mä tunnen noin aina oviksen aikaan erästä suomalaista julkkista kohtaan. :D
Kierron 13 päivä menossa. No ehkä se selittää sitten :D
Olen tuntenut.