Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis onko nainen kauneimmillaan 16-vuotiaana?

Vierailija
25.06.2015 |

?

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-v mäkin oon kuullu, mut sanoisin 16-20 

Vierailija
2/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

BILLY IDOL LYRICS

"Sweet Sixteen"

I'll do anything
For my sweet sixteen,
And I'll do anything
For little run away child

Gave my heart an engagement ring.
She took ev'rything.
Ev'rything I gave her,
Oh sweet sixteen.

Built a moon
For a rocking chair.
I never guessed it would
Rock her far from here
Oh, oh, oh, oh.

Someone's built a candy castle
For my sweet sixteen.
Someone's built a candy brain
And filled it in.

Well I'll do anything
For my sweet sixteen
Oh I'll do anything
For little runaway child

Well, memories will burn you.
Memories grow older as people can
They just get colder
Like sweet sixteen

Oh, I see it's clear
Baby, that you are
All through here
Oh, oh, oh, oh.

For my sweet sixteen,
Someone's built a candy house
To house her in.
For my sweet sixteen.
Someone's built a candy brain
And filled it in.

And I do anything
For my sweet sixteen
Oh, I do anything
For little run away girl.

Yeah, sad and lonely and blue.
Yeah, gettin' over you.
How, how do you think it feels
Yeah to get up in the morning, get over you.
Up in the morning, get over you.
Wipe away the tears, get over you,
get over, get over...

My sweet sixteen
Oh runaway child
Oh sweet sixteen
Little runaway girl.

Gave my heart an engagement ring
She left everything
Everything I gave her
Sweet sixteen
Built a moon
For a rocking chair,
Never guessed it would
Rock her far from here
Oh, oh, oh

For my sweet sixteen.
To house her in.
For my sweet sixteen
To house her in.

And I'll do anything
For my sweet sixteen
Oh, I'll do anything
For little runaway child.

Do anything
For my sweet sixteen
I'll do anything
For little runaway girl
Little runaway girl
Oh sweet sixteen
Oh sweet sixteen
Oh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, moni nainen on kauneimmillaan noin 30 vuotiaana. Lapsen pyöreys on kadonnut, mutta ei ole vielä rypistynyt.

Usea missikin on ollut myöhemmin kauniimpi kuin missiaikoinaan. Mutta paras esimerkki on kyllä Mikaela Ingberg.

Vierailija
4/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30- vuotiaana on nainen naisen näköinen ja luonteinen.

Vierailija
5/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuule aika harva nainen on kauneimmillaan 30-vuotiaana. Valtaosalla naisista parhaat vuodet on jo siinä iässä kaukana takana.

Vierailija
6/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimissään 35
t: puma lover

Vierailija
7/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
8/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:24"]

Kyllä kuule aika harva nainen on kauneimmillaan 30-vuotiaana. Valtaosalla naisista parhaat vuodet on jo siinä iässä kaukana takana.

[/quote]

Ei ole.

Vierailija
9/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:24"]Kyllä kuule aika harva nainen on kauneimmillaan 30-vuotiaana. Valtaosalla naisista parhaat vuodet on jo siinä iässä kaukana takana.
[/quote]
Kokemuksestako puhut? Olisko vika elintavoissa, ihonhoidossa...?

Vierailija
10/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 16-vuotiaathan on yleensä ihan lapsia vielä, lapsenpyöreyttäkin jäljellä. Ja siihen että on viehättävä tarvitsee vähän muutakin kuin sen pelkän söpön naaman. Vähän pitää olla järkeäkin päässä.. :D että ei omasta mielestäni. N18

Vierailija
11/104 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaat eivät ole naisia, vaan lapsia. Heillä on kasvoissa vielä lapsenpyöreyttä, eivätkä he ole kehittyneet edes vartaloltaan täyteen kukkaan, vaan suurin osa on sellaisia täysin langanlaihoja ja muodottomia. Kauneimmillan naiset ovat 25-vuotiaana. Tosin aika monella on vielä tyyli hukassa ja parhaimmillaan he ovat 35-vuotiaina.

Vierailija
12/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsentoistiaana.

Vierailija
13/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuule ole.

Vierailija
14/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luokittelisi kauneutta ikään.

Nainen on kauneimmillaan silloin, kun hän voi hyvin. Hymy extraa.

T: Nuori mies

Vierailija
15/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole :D Olen ihan lapsi, kun sen ajan kuvia katsoo. Alan näyttää jo selvästi paremmalta, kun katsoo kuvia, joissa olen 20. Ja koko ajan vain paranee.

Sama juttu kaikilla ystävilläni, kukaan heistä ei todellakaan ollut 16-vuotiaana kauneimmillaan. En tiedä mistä tuo käsitys on edes tullut.

Vierailija
16/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä paikkeilla tyttösissä on jotain rikollisen kiihottavaa. Ovathan he henkisesti vielä lapsenomaisia, mutta biologisesti ihan sukukypsiä. Ennen vanhaan oikein sopivassa naimaiässä varttuneemmallekin soturille. Mutta varsinaisesti kukkeimmillaan naiset ovat n. 20-vuotaina. Harvalla hehku kantaa yli kolmenkymmenen vaan rupsahtaminen alkaa siinä 25-ikävuoden paikkeilla.

Höpön löpön. Itse olen 28 ja ystäväpiirissäni on minua pari vuotta nuorempia ja 2-5 vuotta vanhempia. Tuntuu, että me kaikki vain paranemme koko ajan ja hehku sen kuin lisääntyy.

Tietty riippuu, mitä sillä hehkulla milloinkin tarkoitetaan - joillekin miehille pienimmätkin ikääntymisen merkit naisessa ovat kauhistus. Sen sijaan tyylitaju, itsevarmuus ja huumorintaju ovat meillä selvästi lisääntymään päin koko ajan. 

Vierailija
17/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empiirinen tutkimukseni on päätynyt siihen tulokseen, että nainen on kauneimmillaan 27-vuotiaana.  

Totta kai lähes kaikki tytöt on 17-vuotiaana nuoruudenkauniita, mutta epävarmuus näkyy ulospäin ja monilla on vartalo vielä ns. vaiheessa.  Jotkut lihoo juuri tuossa iässä, kun eletään vielä vähän lapsuuden jälkikaikuja ja kaikki hyvä on hyvää.  Hormonitoiminnan kiihtyminen myös alkaa kerryttää nestettä ja läskiä kertyy helposti.  

Riippuu tietysti perintötekijöistä ja tyypistä, onhan jotkut täysiä naisia ulkomuodoltaan jo 16-vuotiaina, mutta mieleltään ei tuossa iässä vielä kukaan.

Eikä ihmisen tarvitse näyttää nimenomaan nuorelta, ollakseen kaunis.

Vierailija
18/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan siitä mitä pitää kauniina. Se epävarmuus. Alituinen hiustenharominen. Topin alaspäin jatkuva epävarma nyhtäminen. Ne on nuorten naisten epäviehättävyyttä lisääviä piirteitä. Itse olin naurettavan epävarma alle 18 v.

Toki taas jos arvoidaan vartaloa ja kiinteyttä ja ihoa, vaikea uskoa että 40 v koskaan päivittää parikymppisen.

Itse olen paljon kauniimpi nyt 40 v koska kannan itseni eri lailla. Tunnen itseni kauniiksi ja viehättäväksi ja miehen kanssa mieletön seksielämä saa muhun hyvää hehkua (sellaista en olisi parikymppisenä vielä pystynyt tavottamaan). Jotenkin tyylitajunikin on paremmin kohdillaan ja varaa kunnon hiustenhoitoon ym.

Minua ei loukkaa jos joku pitää nuorta tyttöä kauniimpana, keskimäärin sitä ovatkin. Minä itse pidän nelikymppistä itseäni kauniimpana kuin mitä olin parikyt vuotta sitten. Riippumatta sektiovatsasta. Ne on vähän sivuseikkoja minun omassa kauneskäsityksessä.

Vierailija
19/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30-vuotiaana nainen on kauneimmillaan noin suurin piirtein. 16-vuotias näyttää lapsenomaiselta ja 40-vuotialla on yleensä reilusti ryppyjä. Poikkeuksia löytyy toki aina. M24

Vierailija
20/104 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pallopää 16-vuotiaana. 27-32 olivat ulkonäköäöllisesti parhaat ikävuoteni. Nyt olen 41 ja näytän helposti väsyneeltä.