Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tähän päivätyöhän sopeutuu?

Vierailija
26.09.2012 |

Olen saanut olla keväästä asti töissä. Kevään ja kesän tein vuorotyötä joka on minun juttu. Nyt paikka vaihtui syksyllä ja teen päivätyötä 7-14/15 ja 8-16 ja tämä on NIIN puuduttavaa. Joku sanoi että tähän sopeutuu, mutta yli kuukausi mennyt ja ei näy sopeutumista. Pidän kyllä työstäni muuten.

Lisäksi kyllä ahdistaa se että työsoppari jatkuu aina kuukauden kerrallaan. Perheettömänä oli aivan sama milloin meni töihin, mutta nyt pienen lapsen kanssa toivoisi jotain pysyvyyttä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei olisi enää ikinä päivätyöhön :)

Vierailija
2/3 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekään että on vain joka kolmas viikonloppu vapaalla ei ole paha. Mutta tämä viis töitä ja kaks vapaata ei ole minun juttu. Uskottava se on. Olen aikaisemminkin tätä kokeillut, mutta ei.

Vuorotyössä kyllä parasta on arkivapaat ja pitkät vapaat.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopulta vaihdoin takaisin vuorotyöhön, ja itse asiassa sain aika hyvin tehdä haluamiani vuoroja, koska suurin osa muista työntekijöistä halusi mahdollisimman paljon noita aamuvuoroja, joita taas itse kartoin.

Vaikka vuorotyö on tavallaan rankkaa, niin itse olen sitä mieltä, että jos oma olo pysyy hyvänä, niin on se ehdottomasti parempi valinta kuin pakkopullana vedetty päivätyö. Ja arkivapaiden aikana on niin helppoa saada asioita hoidetuksi.