Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutiskuvat!

Vierailija
26.09.2012 |

En ole ennen kirjoittanut tänne että en tiedä sitten tuliko oikeaan paikkaan..

Mutta ongelma on huutiskuvien lisääminen jo käynnissä olevaan kohteeseen =/ Kuvat on ja paketti kasassa mutta nyt kun oli huutoja tullut kivasti niin haluan "palkita" lisäyksillä =)

Mutta miten ihmeessä saan ne kuvat sinne lisättyä? Huutiksen ohjeetkin on ihan hepreaa tällaiselle joka ei oikein näistä asioista ole perillä =P

En vaan saa sitä kuvaa sinne vaikka kuinka lataan ja pistän siihen "täydennä kohteen tietoihin" kohtaan. Se teksti tulee siihen mutta kuinka saan sen tekstin näkymään kuvana? Siinä kun ei ole sitä "muuta html" kohtaa..

Jos joku osaisi ja viitsisi neuvoa minua niin saisin lisäyksiä kohteeseen =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen kuvien lisääminen on helppoa.

Vierailija
2/4 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on nii sitten vaa laitat sen linkin siihen lisää tietoihin(vai mitä se nyt oolikaa). se näyttää ennen julkasemikstä ihan väärälle, mutta kun vaan luotat ittees(ja oot valinnu sen oikeen html-linkin) nii se julkasun jälkeen tulee kuvana siihen näkyviin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norton ilmoittaa että se ei ole turvallinen. Yritin sitä ladata jo aiemmin.. Onko muuta kikkaa?

Vierailija
4/4 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei se kuva tuli sinne!!! Mitähän mä oon aiemmin sit söheltänyt kun en oo saanut kuvaa näkyyn?? Mutta kiitti =) Näköjään osasin mutta en sitten tehnyt loppuun asti ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän