Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VLCD - kokemuksia?

Vierailija
25.09.2012 |

Olen nyt toisen päivän illassa kyseisellä kuurilla, tänään ollu vähän utunen olo, muuten vointi on hyvä. Syön siis noita erittäin niukkaenergisiä ateriankorvikkeita ja 500g kasviksia päivässä sekä omega3- ja monivitamiinivalmistetta. Ihan tarkkaan en tiedä kauanko aion kuurilla olla, riippuu ihan että miltä alkaa tuntumaan ja kuinka paino lähtee tippuman.

Löytyykö palstailijoilta kokemuksia näistä tuotteista? Mitkä maut kannattaa kiertää kaukaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on tullut vuosien varrella noita VLCD-, ENED yms. nimikkeellä kulkevia, erittäin niukkaenergiaisia valmisteita maisteltua.

Kuten otsikossakin totean, ovat paljolti makumieltymyksiin perustuvia juttuja, mutta minä olen ainakin kokenut kammottaviksi kaikki mansikan ja vaniljan tyyppiset maut. Mielestäni ovat olleet tosi epäonnistuneita.

Onnistunut taasen on mielestäni Nutrilett-suklaa, vaikkapa jääpalojen kera ja Nutrilettilla taisi olla jotain "suolaisia", hyvänmakuisia keittojakin. Maistoin myös Xtravaganzan jotain suklaantyyppistä makua - on kuulemma suosittu, mutta minun mielestäni liian puuromainen.

Ihan varmasti painosi tippuu reilusti, kunhan jaksat ensipäivien hankaluudet! Ja sitten kun näet tulosta syntyvän, se innostaa jatkamaan. Mutta muista noudattaa tarkasti ohjeita! Ja katso tarkkaan, mitä kasviksia syöt. Juurekset ja hedelmät kierrä tässä vaiheessa. Onnea jatkoon!

Vierailija
2/4 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naturdiet Ananas

Maustan itse pippurirouheella, valkosipulilla, chilillä, thai-mausteella jne.tuota suolaista keittoa. Tomaattkeitto on hirveätä, sitä ei kannata ostaa.

-26kgvuodesa, niistä 12kg keittokuurilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini tällä hetkellä on Nutrilettin Hot&cold Mocca, maistuu lämpimänä ja kylmänä :)

Kolmas päivä, ei paha fiilis :)

Vierailija
4/4 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkillä Nutrilett suklaapirtelöillä. En syönyt edes niitä sallittuja kasviksia koska pureskelu aiheutti minulle näläntunnetta. En myös ottanut mitään lisäravinteita, kyllä noihin on kaikki tarpeellinen lisätty.

Oikein hyviä kokemuksia on minulla. Ekat kolme päivää mulla oli kamala olo: pää särki, oksennutti, huimasi, paleli, mutta sitten keho meni ketoosiin ja olo parani. Koko 10 viikon kuurin sen jälkeen mulla oli hyvä olo, jaksoin hyvin töissäkin ja kaikki arkihommat. Liikuntaahan varsinaisesti ei pelkällä VLCD:llä ollessa saa harrastaa ainakaan mitään raskasta, joten sitä en itse yrittänytkään. Koiran ulkoilutus ja arkitoimet oli ainoa liikunta. Mutta kilot lähti tasaista tahtia ja helposti, eivätkä ole tulleet takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi