Joko asensitte miehenne älypuhelimeen seurantapalvelun?
Kommentit (24)
Niin se on sairasta kyttäämistä ja todennäköisesti laitontakin...
voidaanhan se puhelin varastaa, ja silloin se seuranta on ihan kätevä.....
Suhde perustuu luottamukseen, jos sitä ei ole, ei sitä seurantaohjelmilla tule. Päin vastoin.
Laittaisin lasten puhelimiin ihan turvallisuuden vuoksi.
Joko asensitte miehenne älypuhelimeen seurantapalvelun?
Avioeron saa myös nainen kun vain hakee sitä. Miehen luottamuksen pettämällä voi toki saada hänet hakemaan eroa ensin mutta hintana on melkoinen määrä riitelyä.
Tuolta androidin sivuilta voit ladata sen, mutta se vaati että puhelimessa on gps paikannin päällä.
pillupuhelin on kuitenkin erikseen jos ei ihan tyhmä ole. ja jos kysyy miksei vastannut niin oli tietenkin palaverissa..
pillupuhelin on kuitenkin erikseen jos ei ihan tyhmä ole. ja jos kysyy miksei vastannut niin oli tietenkin palaverissa..
Se seurantapalvelu on eri asia kuin se että soitetaan tarkistussoittoja. Seurantapalvelun kautta voi tarkistaa missä osoitteessa kännykkä on juuri tällä hetkellä. gps:n avulla hyvinkin tarkasti.
Ei tuo ukko missään ikinä käykään.
Ja vaikka kävisi, en todellakaan laittaisi moista.
Mies asensi itse omaansa jo =).
Tosin en kyllä jaksanut katsoa mistä voisin seurata puhelimen liikkeitä mutta mitä mies katsoi niin meillä näytti noin 70 m tarkkuudella missä puhelin oli. Eli ei tuo nyt ihan "osoitetta" näytä missä puhelin on mutta suunnilleen sijainnin.
Se seurantapalvelu on eri asia kuin se että soitetaan tarkistussoittoja. Seurantapalvelun kautta voi tarkistaa missä osoitteessa kännykkä on juuri tällä hetkellä. gps:n avulla hyvinkin tarkasti.
Joo, tuo tarkistussoittojen soittaminen on niin lääst seeson.
Mulla on oikeus tietää missä mun mieheni on! Ihana keksintö, pakko sanoa.
Tuolta androidin sivuilta voit ladata sen, mutta se vaati että puhelimessa on gps paikannin päällä.
käytettyjen tukiasemien perusteella. Olen aikanaan asentanut omalle puhelimelleni ja käytännössä sen saa piilotettua omalla salasanalla. Edellyttää tietenkin, että puhelin ja siihen liitetyt ohjelmistot on rekisteröity omalla nimellä.
"Eikö tuollaisesta voi haastaa oikeuteen jos se selviää asianomaiselle?"
että jos se puhelin paikantaa itsensä aina sinne työpöydälle kun olen pillupuhelin kädessä nussimassa huoria niin mitä vitun väliä mitä roskaa siinä on.
Kun mies lähtee ruskaretkelle niin onhan se kiva tarkistaa kuinka pitkiä matkoja se maastossa vaeltää, tai baarissa.........
nii pitäiskös vaikka EROTA?Aikuiset tekee mitä tekee, jos jää kiinni niin hyvästi.Turha stressata kuitenkaan.
Eli mä voin aina nähdä missä hän on - ja päinvastoin.
tietoon? Ei kai ole mahdollista?