Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erehdyin kertomaan siskoilleni, että menen kirppikselle myymään ensi viikonloppuna

Vierailija
25.09.2012 |

Menen myymään vain ja ainoastaan sen vuoksi, että saisin rahaa. Viimeksi kun niin tein, ja he sen kuulivat, halusivat penkoa tavaroitani ennen kuin menen, jos olisi jotain heille sopivaa. Kahmivat sitten parhaat päältä, ja eihän sitä nyt lähipiiriltä voi niistä rahaa pyytää. Pahinta oli, että kun kirppis oli ohi, palauttivat jonkin ajan päästä vaatteita yms., kun ei niillä ollutkaan käyttöä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt et anna penkoa.

Vierailija
2/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele pitämään puolesi nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten sanot, että joo mutta teidän pitää maksaa se kirpparihinta myös, sillä haluat siksi niitä MYYDÄ jotta saat rahaa, muutenhan voisit heittää ne UFF laatikkoon. Musta on vähän törkeetä että aina kaikki olettaa ilmaiseksi saavansa asioita, oli sisko tai muu läheinen ystävä. mä oon aina pyytänyt rahaa lapseni vanhoista vaatteista, tosin tulee aika halvalla myytyä tutuille kun ei kehtaa pyytää. välillä olen myynyt ilman että kukaan edes on huomannut tavaraa että saan paremman hinnan...

Vierailija
4/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrot suoraan hinnat ja pyydät ne siskoltasi jos haluaa vielä ostaa

Vierailija
5/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän he tiedä, mitä sinne aiot viedä. Ei sun tarvitse tosiasiassa heille mitään näyttää tai antaa eikä edes tavata ennen kirpparia, jos et halua.

Vierailija
6/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on just tota. Ärsyttävää! Minulla on yks tuttu joka tekee noin. Varailee myös kaikki merkkivaatteet omalle nuoremmalle lapselleen. Siis sellaisiakin joista saisi huutiksessa 50-70e (haalarit). Noh, sitten kun lainaa (kun en viitsi pyytää rahaa), ovat vaatteet sitten sen näköisiä ettei enää saa myytyäkään.

Ärsyttää todella tuollainen pummiminen! Olen varmasti liian kiltti.. pitäisi pyytää sama mitä kirppikselläkin..

Vierailija
7/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskolleni vauvan / lasten tavaroita ja vaatteita. Ja nimenomaan lainasta oli puhe.

Osan hän palautti, kun ensin muutaman kerran pyysin. Suurin osa oli todella kulahtaneita, en normaalin käytön aiheuttamaa kulumista vaan vaatteita ja tavaroita oli pidetty todella huolimattomasti. Osaa en koskaan saanut takaisin.

Harmittaa, kun olin liian kiltti.

Vierailija
8/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskolleni vauvan / lasten tavaroita ja vaatteita. Ja nimenomaan lainasta oli puhe.

Osan hän palautti, kun ensin muutaman kerran pyysin. Suurin osa oli todella kulahtaneita, en normaalin käytön aiheuttamaa kulumista vaan vaatteita ja tavaroita oli pidetty todella huolimattomasti. Osaa en koskaan saanut takaisin.

Harmittaa, kun olin liian kiltti.

Niinpä, kaverini lainatut vauvanvaatteet olivat niin kulahtaneita, ettei niitä viitsi enää käyttää. värilliset ja valkoiset pesty samassa, tottakai. Nyt en enää lainaa.

Edellinen