Onko Espoossa 8pk-seudulla) muuta hyvää kirppistä kuin Akseli?
Pitäisi viedä vanhoja roippeita myyntiin kirpputorille ja pännii niin kovasti nuo Akselin riistohinnat (44 euroa viikko + marraskuusta lähtien vielä pieni provikka päälle). Löytyykö Espoosta tai lähiseudulta jotakin muuta kirppistä, jossa kauppa kävisi myös hyvin, mutta pöytähinta olisi järkevämpi?
Kommentit (12)
H:gin Jäähallilta.
Itse olen tehnyt sen ratkaisun, että parhaat tavarat myyn Huutiksessa ja loput myyn Hietsussa. Jos ei mene kaupaksi niin Pelastusarmeijalle.
Olen käyttänyt Akselia monta vuotta mutta nyt on törkyhinta,varsinkaan kun henkilökunta ei tippaakaan piittaa siitä, että pöytään on kasattu jättimäärin muiden myyjien tuotteita.
Nyt varmaan joku ehtii kertomaan, ettei henkilökunnalla ole aikaa setviä pöytiä niin tarkennan, että kyse tilanteista, joissa joku on laittanut pöydälle röykkiön vaatteita henkareineen päivineen. Siis ihan tahallista sotkemista. Tai pöytäliina, lakana, verhot tms levitelty pöydän peitoksi.
Sen verran voisi henkilökunta välillä kierrellä ja katsoa, että kaikki on suht ok.
Minä äänestin jaloillani ja olen tyytyväinen.
Hyviä myyntejä kaikille! :D
Mä oon niin kummallinen, etten luultavasti pystyisi olemaan itse paikalla myymässä ja siksi itsepalvelupaikat on mun juttu. Kauhistuttaisi jo etukäteen, jos ihmiset katselisi mun pöytää nenänvartta pitkin tai sitten jos joku alkaisi tinkimään!
Tuota Olarin kirppistä voisi tutkia tarkemmin.
jossa paljon roskaa myytävänä, myös paljon uutta krääsää. Inhottava paikka.
Alalle tarvitaan lisää kilpailua. Kysyntää olisi ainakin Helsingissä. Kaivarin kanuunakin hinnoitellut itsensä ulos. Tiedän monia, jotka ovat siirtyneet Huutismyyntiin, loput kirppiksellä myymättömät hyväntekeväisyyteen.
Yksi vaihtoehto on viedä tavaroita myyntitilille. Siinä pääsee kaikista helpoimmalla. Onkohan Kruunukirppis Krunikassa vielä olemassa? Sinne olen joskus vienyt.
Kauniaisissakin on ollut joku....en muista nimeä.
t. 4. :)
Mä oon niin kummallinen, etten luultavasti pystyisi olemaan itse paikalla myymässä ja siksi itsepalvelupaikat on mun juttu. Kauhistuttaisi jo etukäteen, jos ihmiset katselisi mun pöytää nenänvartta pitkin tai sitten jos joku alkaisi tinkimään!
Tuota Olarin kirppistä voisi tutkia tarkemmin.
pöytä jostain varata.Taidan kuitenkin pysyä Akselin asiakkaana,hinta on huima,mutta tavara myös liikkuu.
Samoin Keravalla Oliverin kirppis on myös hyvä. Matkat taitaa olla espoosta liian pitkällä. Siellä pöydän hinnat on 32\36e
Oranssitori...Ja vaikka olisikin niin en suosittele kenellekään. T. 4
mutta nyt minulla on sen verran muuta kuin lasten tavaraa/vaatetta myytäväksi menossa, että kaipaisin kirppistä, joka ei olisi erikoistunut lapsiin.
Ap