Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei herranjumala.. rakastamani mies on joutumassa vankilaan.

Vierailija
25.09.2012 |

En enää ymmärrä tätä elämää. Mä ihastuin jo aika kauan sitten ihanaan mieheen, jonka kanssa kaikki synkkäsi heti. Olin silloin vielä naimisissa. Olen hyvästä perheestä, mulla on hyvä työ, ihana koti, elämä kunnossa. Mies on hiukan kapinallinen luonne. Hänellä kuitenkin ollut elämä täysin kunnossa; työ, lapset, koti, ystävät. Ollaan alettu tapailemaan. Mies on kertonut jo aiemmin jotain asioita, joita en ole voinut ihan hyväksyä, mutta silti tunteeni häntä kohtaan on voimakas. No nyt hän sitten kertoi, että on mahdollisesti joutumassa vankilaan. Olen ihan sekaisin ajatusteni kanssa. rakastan häntä. Mutta mitä ihmettä teen?? Onko jollain jotain sanottavaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis edelleen miehesi kanssa?

Unohda moinen haihattelu,alkuhuuman jälkeen jää vain paskaa käteen,usko pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet ja väkivalta syynä. En tiedä, miten tästä eteenpäin. Olen niin surullinen. Välitän hänestä ihan hirveästi, mutta. Emme siis ole virallisesti yhdessä, ainakaan vielä. ap

Vierailija
4/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sana huumeet sais mut juoksemaan ja kovaa!!

..mutta sähän varmaan luulet pystyväs parantamaan hänet pelkällä rakkaudella..

Vierailija
5/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt rakastumaan renttuun. En ole ikinä ymmärtänyt tuota pahojen poikien viehätystä.

Mutta ehkä vakka kantensa valitsee, melkoinen pettäjänarttu olet itsekin, kun ihanasta elämästä lähdet huumeveikon matkaan.

Ajattelisit edes minuutin järjelläs etkä ilmeisen häilyväisellä sydämelläs (=pillullas)

Vierailija
6/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillullani en tässä nyt ajattele. Haluaisin ihan asiallisia vastauksia. Asia pysäytti minut. En edes tiennyt hänen olevan "renttu". Hän on nyt vaan mennyt töppäämään pahasti. ap

Vierailija
7/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeisiin sotkeutunut ihminen on aina jollain tavalla vaarallinen. Tämä sinun uusi miehesi on joko koukussa aineisiin, jolloin ei varmasti tarvitse selittää hänen tulevaisuuttaan. Jos hän taas ei ole koukussa aineisiin, hän myy tai välittää niitä tavalla tai toisella. Näin ollen hän ei ole vahingossa joutunut noihin piireihin. Mieti tarkkaan mitä siitä voi seurata jos miehesi ajautuu syvemmälle huumepiireihin. Kiristystä? Väkivaltaa? Rahasotkuja? Vankilakeikkoja? Äkillisiä pakomatkoja? Ainaista pelkoa...?

Vierailija
8/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietihän vielä kerran.

Vierailija
9/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juokse lujaa.

Huumeporukoista ei pääse ikinä irti täysin.

Vierailija
10/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä, ei sen ihmeempää. Elämä on valintoja.

Vierailija
11/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi vankilassa "myydä" nekin huumeiden takia eli kannattaa kahdesti miettiä, uhraatko jotain muutakin kuin oman elämäsi.

Vierailija
12/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sä mietit että miten tästä eteenpäin... Itsekin tiedät vastauksen. Ja jos nyt rupeat haihattelijaksi, sitten kun olet "virallisesti yhdessä" ja yrität elää normaalia elämää väkivaltaisen narkkarin kanssa, mietit tätä päivää ja toivot että olisit valinnut toisin. Mutta kuulostaa siltä että sulle on turha puhua järkeä. Joten onneksi olkoon, tämä on alamäkesi ensimmäinen päivä!