Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kun miehellä on käyrä penis.

Vierailija
25.06.2015 |

Todella vaikeaa harrastaa seksiä kun miehen penis on niin käyrä.. voikohan asialle enää tehdä mitään kun aikuisia jo ollaan?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:48"]

Mies panemassa takaa päin alaspäin käyrällä kyrvällä, huh huh, hinkaa koko ajan g-pistettä. Hae sopiva asento sen mukaan mihin suuntaan on käyrä.

[/quote]

Sullahan on erikoisessa paikassa G-piste. 

[/quote]

Luehan vähän tarkemmin tuo kuvaus...

Vierailija
22/43 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:48"]

Mies panemassa takaa päin alaspäin käyrällä kyrvällä, huh huh, hinkaa koko ajan g-pistettä. Hae sopiva asento sen mukaan mihin suuntaan on käyrä.

[/quote]

Sullahan on erikoisessa paikassa G-piste. 

[/quote]

Ihan normaalissa paikassa olevaan g-pisteeseenhän se tuossa asennossa juurikin osuu, eli emättimen etuseinään. Mun miehellä samoin ja ai että kun tekee hyvää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten asiattomasti jotkut täällä kirjoittaa. Hävetkää.

Suosittelen että mies menee lääkäriin. Penis on selvästi ongelmallinen ja yhdyntä vaikeaa. 

Ei ole reilua että joudut kärsimään huonosta seksielämästä tuollaisen vaivan vuoksi joka ehkä olisi korjattavissa. Urologi on oikea lääkäri tähän joten suoraan sinne. Lääkäriasemilta löytyy ja kirjoittavat lähetteen erikoissairaanhoitoon joten pääsee sitä kautta julkiselle. Tk-lääkäreillä ei ole osaamsita tähän vaivaan. Toki voi sinne mennä ja saa sitä kautta lähetteen urologille. Ehdottamani reitti on nopeampi ja hieman kalliimpi.

Vierailija
24/43 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu täällä. Käyryys ei ole alaspäin, kuten joku tuolla toivoi, vaan vasemmalle. Se näyttää naurettavalta. Olen tutustunut asiaan ja siinä joku jänne on toislta puolelta kireämpi. Sen voisi korjata mutta mies ei halua. Ei se kyllä kovin paljoa haittaa, koska miehellä on muutenkin aika pieni. Ei ole pelkoa murtumisesta kovassakaan vauhdissa.

Näyttää naurettavalle?

Kommenttisi kertoo sinusta todella paljon. Vilkaise peiliin, ja vilkaseppa samalla sitä pilluasi. Onko häpärit saman kokoiset? Nii, sitähän minäkin kun olet tuollainen lörppäpillu. Näytät naurettavalta

Vierailija
25/43 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tosiaan valita asento niin että käyrä painaa g-pisteeseen.

Vierailija
26/43 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu täällä. Käyryys ei ole alaspäin, kuten joku tuolla toivoi, vaan vasemmalle. Se näyttää naurettavalta. Olen tutustunut asiaan ja siinä joku jänne on toislta puolelta kireämpi. Sen voisi korjata mutta mies ei halua. Ei se kyllä kovin paljoa haittaa, koska miehellä on muutenkin aika pieni. Ei ole pelkoa murtumisesta kovassakaan vauhdissa.

Ei siellä sivuilla mitään jänteitä ole. Mies on selvästi vasenkätinen, jos on vasemmalle kallellaan. Menet makaamaan oikealle kyljelle jalat koukussa ja mies painaa pystyasennossa melan sisään ja se osuu g-pisteeseen ja tekee gutaa.

Vierailija
27/43 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sellanen miesystävä, jolla oli käyrä muna kahteen suuntaan, eli oli mutkalla sekä ylöspäin että sivulle päin. Lisäksi oli todella kova, eli ei joustanut kyllä yhtään. No, sehän kyllä tuntui epämiellyttävältä koko touhu, ja aina meni ilmaa koko toosa täyteen kun joka suuntaan käyrä vehje piti porttikongin väkisin auki.

Mäkin joskus pohdiskelin, että olikohan se kikkeli joskus vaurioitunut jotenkin, se voisi selittää myös sen poikkeuksellisen kovuuden seisokissa, eli se ei tuntunut enää normaalilta vaan enemmäkin joltain dildolta...

Eli ymmärrän siis ap:n fiilikset. Käyrä peli ei ole mukava. Lisäksi sisäpuolelle tulee herkästi kipeitä kohtia niihin harvoihin paikkoihin, mihin se muna nyt sitten sattuu osumaan. Varmaan kipeytyy siksi. että panossa on oltava jonkin verran efforttia että mieskin saa tuntumaa, kun se kalu osuu vain osittain jonnekin.

Täytyy kyllä sanoa, että on sulla erikoinen ja vitun väljä vittu jos kiero penis ei osu sisällä juuri mihinkään! Siellä ilmatilaako se hutkuttelee?

Vierailija
28/43 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos muutamasta ystävällisestä vastauksesta! Käsittääkseni hänellä on aina ollut käyrä, ei se miestäni haittaa, mutta minulle kokemattomalle naiselle se on todella vaikeaa.. Mieskään ei ole kovin kokenut niin menee kaikki into kun ei meinata päästä edes alkuun :( ap

Käyryys voi olla myös hyvä juttu. Eri asennoissa tuntuu varmaan erilaiselta. Itse olen kerran saanut nopeimman orgasmini ikinä käyrän peniksen päällä ratsastellessa. Ja se penis oli oikeasti melkein 90 asteen kulmassa. (normaalisti en laukea pelkässä yhdynnässä kuin äärimmäisen harvoin) Siitä vain kokeilemaan, ehkä se vielä iloksi muuttuu. :)

Vierailija
29/43 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt viisastelijoiden vastauksia lukea, mutta varaa aika urologille, joka osaa selvittää asian. Leikkauksella näitä tavataan hoitaa.

Vierailija
30/43 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on muuten suoraselkäinen niin ei heti kannata lempata.

Vierailija
31/43 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö huolestua? Mulla on vähän vasemmalle käyrä kulli vaikka olen oikea kätinen?
T.m

Vierailija
32/43 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo mun eksä? Vääntyykö sillä ärsyttävän näköisesti vasemmalle?

Vierailija
33/43 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pro Long System - https://hespac.com/extenfi.htm Minulla on käyrä penis, mikä on todella aiheuttanut onglemia seksielämässä. Itseasiassa lääkärini suositteli tämän tyyppistä vehjettä. 4 kk takana ja penis on suoristunut ainakin yli puolella siitä mitä se oli. Kokoa en edes kaipaa lisää, mutta haluan suoran peniksen!

Vierailija
34/43 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida mikään auttaa ei sitä suoraksi saa. Minun miehellä on ihan suora penis onneksi.

Vierailija
35/43 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieroa mulkkua ei voi suoristaa, mulkero käyristyy kun lihas vaurioituu ja arpeutuu, arpikudos ei ole yhtä joustavaa kuin terve lihas joten tästä seuraa stondatessa kiero kikkeli.

On ihan synnynnäinen ominaisuus monella, eikä mielestäni sen takia pidä alkaa miestä arvottamaan kun ei sille mitään voi tehdä.

Vierailija
36/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen kenestä täällä oli maininta. Käyrä kalu johtui siitä kun oli muurissa ja jalkapallo osui keppiin. Oli kierteinen vapari ja pallo jäi hetkeks keppiin ja sit lähti kierre kuulasta.

Vierailija
37/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos muutamasta ystävällisestä vastauksesta! Käsittääkseni hänellä on aina ollut käyrä, ei se miestäni haittaa, mutta minulle kokemattomalle naiselle se on todella vaikeaa.. Mieskään ei ole kovin kokenut niin menee kaikki into kun ei meinata päästä edes alkuun :( ap

Käyryys voi olla myös hyvä juttu. Eri asennoissa tuntuu varmaan erilaiselta. Itse olen kerran saanut nopeimman orgasmini ikinä käyrän peniksen päällä ratsastellessa. Ja se penis oli oikeasti melkein 90 asteen kulmassa. (normaalisti en laukea pelkässä yhdynnässä kuin äärimmäisen harvoin) Siitä vain kokeilemaan, ehkä se vielä iloksi muuttuu. :)

Jos se penis oikeasti olisi melkein 90 asteen kulmassa, se napsahtaisi poikki todella helposti. Yli 45 astetta niin melkein pakko leikata, lievempiä voi koittaa oikoa erinäisillä metodeilla kuten gentle massage technique. Google kertoo kyllä.

Asia on sen verran kriittinen miehille, että kannattaa tehdä jotain.

Itse olen moisella hierontatekniikalla parantanut melkein leikkauspakollisen kaluni puolet paremmaksi.

Vierailija
38/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikuli suoristusrautoihin.

Vierailija
39/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöspäin käyrä = lähetyssaarnaaja

Alaspäin käyrä = takaapäin

Sinä olet voittaja joka tapauksessa! Nauti!

Vierailija
40/43 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivullepäinkö käyrä ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi