Mies laittaa aina jotain pullaa iltapalaksi :-/
Ärsyttääpä vaan se, että aina kun mies tekee lapsille iltapalan, se tarjoilee niille sämpylöitä tai paahtoleipää. Ei koskaan ruisleipää. Eikä lapsilla ole mitään ruisleipää vastaan.
Ja jos se tarjoilee niille jukurttia, tyrkyttää ensin banaanijukurttia eikä maustamatonta jukurttia. Lapset pitävät myös maustamattomasta.
Ja ei, mä en noita sössöjä meille ostele, vaan mies. Ja kyllä, tietenkin olen sanonut sille, mut ei mee vaan jakeluun.
Kommentit (7)
MEillä mies ei hoida lasta samalla tavalla kuin minä.
Ensin ajattelin nipottaa asiasta, mutta totesin että hyvin pärjäävät, ja isä saakin tehdä omalla tavallaan.
Pääasia että hoitaa lasta.
Jos pitäisi tehdä koko ajan niinkuin minä sanon eikä saisi päättää mistään itse, niin ei varmaan olisi mukavaa olla isä.
Relaa, ja nauti siitä että sinulla on mies joka osallistuu lastenhoitoon =)
Eli mies saa pilata lasten terveyden syöttämällä valkoista jauhoa ja sokeria = hyvä ja osallistuva isä. Mutta auta armias jos nainen tekee sen = paska äiti, joka lihottaa lapsensa muodottomiksi.
Mut tää onkin tää palsta...
-ap-
Eli mies saa pilata lasten terveyden syöttämällä valkoista jauhoa ja sokeria = hyvä ja osallistuva isä. Mutta auta armias jos nainen tekee sen = paska äiti, joka lihottaa lapsensa muodottomiksi.
Mut tää onkin tää palsta...
-ap-
Terveysnatsit jaksavat kyllä valittaa ja vauhkota oli sitten kyse kummasta tahansa vanhemmasta.
normaalit ihmiset tajuavat että lapsi ei kuole siihen että isä antaa joskus iltapalaksi vaaleaa leipää ja sokeroitua jugurttia.
Ihme että nykypäivän vanhemmat ja isovanhemmat on edes hengissä kun ennen ei tajuttu varjella meitä pahasta sokerista ja hiilareista!
Eli mies saa pilata lasten terveyden syöttämällä valkoista jauhoa ja sokeria = hyvä ja osallistuva isä. Mutta auta armias jos nainen tekee sen = paska äiti, joka lihottaa lapsensa muodottomiksi. Mut tää onkin tää palsta... -ap-
Terveysnatsit jaksavat kyllä valittaa ja vauhkota oli sitten kyse kummasta tahansa vanhemmasta. normaalit ihmiset tajuavat että lapsi ei kuole siihen että isä antaa joskus iltapalaksi vaaleaa leipää ja sokeroitua jugurttia. Ihme että nykypäivän vanhemmat ja isovanhemmat on edes hengissä kun ennen ei tajuttu varjella meitä pahasta sokerista ja hiilareista!
Mutta miten niin isä antaa joskus? Meillä isä antaa yleensä. Ja mainittakoon että antaa myös aamupalan mut en oo paikalla katselemassa... Ja mainittakoon, että meidän lapset voisivat olla hoikempiakin, eivätkä silti olisi laihoja. Ei nyt ylipainoisiakaan, mutta en nyt vaan jaksa tajuta, miksi mies ei voi tajuta.
-ap-
iltapalaa ollenkaan ja lapsetkaan ei liho.
Nyt vaan sitten perse ylös ja tarjoat täydellisenä äitinä sitä ruisleipää.
Hiilarit on hyviä illalla, tuovat paremman unen. Ja lapset tarvii paaaljon hiilareita jo aivojensa ruokkimiseen.
Vaikka niissä valmiissa jogurteissa onkin törkeen paljon sokeria...
T. Toinen joka ostaa maustamatonta jogurttia ja ruisleipää miehen keskittyessä niihin toisiin vaihtoehtoihin...