Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen epäsosiaalinen, mutta ajattelen muiden mielipiteitä joka päivä

Vierailija
24.09.2012 |

Minulla ei ole kavereita. Paitsi fb:ssa kyttään joka ikinen päivä muiden elämää, mutta en koskaan sano siellä mitään. Samoin luen blogeja ja av:ta. Mietin omaa elämääni muiden kautta. Jotenkin korostuneesti vertailen itseäni muihin, vaikka minulla ei mitään "vertaisryhmää" arkielämässäni olekaan.

Miten voisin ajatella vähemmän muita?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsisin tästä ajattelusta? Tuntuu, että tiedän jokaisen fb-tuttuni kuulumiset ja ne täyttävät mieleni.

Mutta voit asettaa itsesi niiden toisten yläpuolelle ajatuksissasi. Sitäpaitsi tod.näk. kaikki fb-hehkutus ja ihkutus on vain sanahelinää, jolla peitellään omaa epävarmuutta ja esitetään itsensä paremmassa valossa kuin onkaan.

FB on suuri teeskentelijöitten ja hännystelijöiden keinotodellisuus. Netissä vanha nuortuu, läski laihtuu ja vittumaiset päivälliset anopin kanssa muuttuvat tunnelmalllisiksi rapujuhliksi saaristossa.

Kun olin nuori, yksi kaveri luki aina mun teinaria (teinikaenteri, muistattehan). Aloin kirjoittamaan sinne kaikkea valetta, leffaan Ekin kanssa, luistelemaan Pentin kanssa jne, jotta sai jotain sisältöä elämäänsä sekin nuuskija. Ja mulla oli kiva, eihän se tyyppi uskaltanut kysellä näistä mun lukuisista menoista, ettei olis paljastunut. 70-luvun facebook-elämää!

Vierailija
22/22 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB on suuri teeskentelijöitten ja hännystelijöiden keinotodellisuus. Netissä vanha nuortuu, läski laihtuu ja vittumaiset päivälliset anopin kanssa muuttuvat tunnelmalllisiksi rapujuhliksi saaristossa.

Juuri pari päivää sitten eräs oli laittanut kuvia "tunnelmallisista rapujuhlista anoppilassa", missä kaikki olivat niiiin rakkaita siellä Strömsössä (on kyllä suomenruotsalainen ;) :D

Ja kyllä, muistan Teinarin!! ;D Muistan itsekin liioitelleeni jotain tapahtumia sinne (yläasteen käytävällä Tomi vilkaisi minua - viikon päähän Tomi ja minä 1 viikko LOOOVE!!!) :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme