Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Instrun äitiyssukista?

29.11.2005 |

Oikean säären komeasti pullistelevat suonikohjut muistuttaa, että pitäisi varmaan hankkia hyvät tukisukat/sukkahousut ennen kuin koko jalka on yhtä kohjua. Mitä sukkia suosittelette? Onko kellään kokemuksia Instrun myymistä Sigvaris(?)-sukista? Ovat niin kalliit, ettei ihan kokeilumielessä viitsisi ostaa...

kysyy Anna ja asukki rv 25+6

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä kyllä olen pärjännyt ihan halvemmillakin tukisukilla. Esim. Anttilasta ostin tukipolvisukat, jotka eivät montaakaan euroa maksaneet ja kyllä jalkasäryt niillä helpottivat!

Vierailija
2/3 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Mä ostin aikoinani (lue: ennen ekaa raskautta v.-02 :) lentomatkoja varten muutamat tukisukat Instrusta (ei nylonia vaan jotain jämäkämpää keinokuitua...silloin hinta oli muistaakseni jo vähän yli 100mk). Liekö samat kuin myyvät raskaana oleville, ainakin olen niitä aina raskaana ollessani käyttänyt. Ihan ovat tehtävänsä tehneet, varsinkin kesäaikaan olivat oikein hyvät. Mutta että kannattaako ostaa juuri sellaiset vai halvemmat, liekö suurta eroa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ovat hyvät, mutta en suosittele, jos on vähänkään pitkä säärisempi. Itselläni on vähän normaalia pidemmät jalat suhteessa muuhun kroppaan ja nää sukat tuntuu jäävän vähän puolitiehen. Saan ne vedettyä aamulla riittävän ylös, mutta päivän mittaan valuvat aina nilkkoihin ja siten puristus on vähän vääränlaista. Suosittelen ostamaan Lindexin lentosukat. Ovat paljon halvemmat ja ainakin mulle riittävän pitkät.

Mannaryyni