Nyt minäkin sain kokea virikelasten haitallisuuden ja hullun
lain salliman subjektiivisien päivähoidon haitat. Itse olen menossa kuntouttavaan työtoimintaan ja hoitopaikat kiven alla ja tarha ois meiltä noin 200 metrin päässä mutta kun on täynnä ja 5 virikelasta. Nyt joudun viemään lapseni ties minne asti, helvetti sentäs että ottaa pattiin.
Kommentit (40)
Vierailija:
päivässä hoidossa niin, sehän suo ottaa pattiin. Mä käyn sillä välillä kaupassa ja teen ruuan. Loppupäivä mulla on aikaa lapsille.
niiden kanssa ruokaa ja siivoilee siinä sivussa.
Meillä asiat perheessä ja muutenkin elämässä ok! Hajoo vaikka siihen!
ns. sosiaalitapaukset veis hoitoon mutta ei muuten. Psykologien suositus hoitoon, muuten ei!
Vierailija:
Vierailija:
niin ei tarvitsisi tapella näistä päiväkotipaikoista
vaaditaan lapsiperheiltä pois. Kun ei ole tarpeeksi päivähoitopaikkoja, halutaan muuttaa lakia niin että päivähoitopaikkoja olisi vielä vähemmän jne.
Ja teidän parastanne. Laittaa oma perhe sijalle 2. Niinkö?
Itsekin ihmettelen näiden logiikkaa, että päivähoitopaikat muka riittäisi paremmin, jos niitä alettaisiin vähentämään :o.
Ota asioista selvää ennekuin tulet tänne aukomaan päätäsi. Kun aloitan helmikuussa työt niin pitäisikö lapseni sitten aloittaa taas vieraalla hoitajalla, jollei enää pääsisikään tarhaan, jossa kuitenkin sitten taas aloittaa eskarin syksyllä.Eikö se ole parempi että tmä " uusi" lapsi aloittaa siellä toisessa paikassa,jos päiväkotiin ei mahdu. Siitten vaihtoehtona olisi pitää paikka maksamalla siitä koko ajan maksua, jolloin siihen ei kuitenkaan voisi tulla uutta lasta ja pitää lapsi kotona ja vastata,kun hän kysyy, että miksei pääse päiväkotiin leikkimään muiden kanssa, että EI ÄITI VOI VIEDÄ,KOSKA AV-MAMMAT ON NIIN KATKERIA : )
kun nytkään eivät päivähoitoon varatut rahat riitä kun pitää maksella paikkoja niillekin joiden vanhemmat maata losottaa kotona! Ja vievät paikat niiltä jotka hankkii veroeuroja hyvinvointivaltiolle.
Päinvastoin. Ihan tarpeeksi on tässä maassa laiskoja rupuäitejä hyysätty, alkaa vähitellen riittää.
Vierailija:
Päinvastoin. Ihan tarpeeksi on tässä maassa laiskoja rupuäitejä hyysätty, alkaa vähitellen riittää.
joku tuolla kirjoitti että kotihoidontuesta maksetaan veroja, voi älyn jätti. Etuus on jo veroilla kustannettu... niiden äitien veroeuroilla jotka jaksaa painaa pitkää päivää että tulis perheen kustannukset kokoon.
Vierailija:
lapsille. Ihmekö, että naisvaltaiset alat ovat huonosti palkattuja, kun nainen on aina kateellinen toisen naisen eduista...
3,5 tuntia per päivä. Keskustelin juuri eilen asiasta päiväkodin johtajan kanssa, joka sanoi että ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OTA LASTA KOKONAAN POIS, MUUTEN ET ENÄÄ SAA HÄNTÄ LÄHIPÄIVÄKOTIIN TYÖLLISTYTTYÄSI. Eli minä menen sitten vaikka kahville kotiin tai työhakemuksia tekemään, mutta tyttöni 4 ja puol saa jatkossakin leikkiä ystäviensä kanssa päivittäin.
Muuten menisi usko suomalaisiin naisiin ihan totaalisesti
Vierailija:
vie jokatapauksessa työtä tekevien äitien lapsilta paikan! Ei vaan ota pattiin vaan suorastaan vi-uttaa.