Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia patista kainalossa?

Vierailija
24.09.2012 |

Minulla on kainalossa patti. Ollut siellä nyt muutaman kuukauden. Olen odotellut, että se katoaisi, mutta ei ole kadonnut. Kun käsi on alhaalla niin siellä tuntuu herneen kokoinen patti joka ei mielestäni liiku. Selälläni maatessa käsi ylhäällä kainalosta erottaa hyvin selvästi silmin katsottunakin iso patti. Kokeiltaessa tässä asennossa patti tuntuu esommalta ja viime aikoina siihen on ilmaantunut aristusta. En ole siis räpälännyt sitä nyt muuta kuin kerran parissa viikossa kokeillut. Minusta tuntuu, että se on kasvanut.

Olen kyllä menossa nyt lääkäriin, mutta mietin että mitä muuta se voisi olla kuin joku syöpä patti? Olen aivan kaamean syöpäpelkoinen ihminen ja siksi toki tuo ensimmäisenä mielessä. Siksi olen pitkittänyt lääkäriin menoa, koska olen raskaana ja kaikki on sanonut, että raskauden aikana niitä patteja voi olla vaikka ja missä. Nyt kuitenkin on mitta täysi ja pakko päästä tutkituttamaan tuo pallukka.

Eikös hyvänlaatuisten pattien pitäisi olla irtonaisia? Tämä kun ei alustastaan liiku :(

Hermoraunio äiti rv 41+1

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea outoa mutta mielenrauhasi vuoksi kannattaa kyllä tutkituttaa. Sullahan on kohta synnytys niin voithan sen näyttää samalla reissulla lääkärille.

Vierailija
2/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

patti kainaloon ja myöhemmin toinen rintaan.

Kävin ultrassa ja vaaratonta oli, jotain hormooni hommia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhia vielä, menet lääkäriin ja siellä selviää.

Itsellä ei kokemusta raskaudenaikaisista pateista, mutta lapsena kainalostani löytyi täysin ongelmaton rasvapatti, joka leikattiin kuitenkin pois. Pieni arpi vain muistona siitä. Oli melko samanlainen kuvauksesi perusteella.

Vierailija
4/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia. En muista niiden virallista nimeä, follikullaatti tai jotain suomeksi tulehtunut hikirauhanen. Mutta patti kasvoi pian ja oli kipeä. Sain antibiootin ja meni ohi.

Esim.sisään kasvanut ihokarva voi aiheuttaa.

Se voi olla ihan tuota sinulla, tsemppiä!

Vierailija
5/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin aihetta ja mikään ei viittaa siihen.

AP

Vierailija
6/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA patti voi johtua todella monesta muusta asiasta. Näiden tutkimisen pitkittäminen on hölmöä.

Vierailija
7/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lipoomia. Täysin vaarattomia, mutta ne alkaa välillä painamaan hermoja. Rasvakudospatteja...

Ei kannata pitkittää tuollaisia. Turhaa pahaa mieltä. Suurin osa pateista vaarattomia.

Vierailija
8/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

patista, mutta ei sitä kukaan ole edes vilkaissut :( Huomenna menen lääkäriin. Saas nähdä mikä lie...

AP

Vierailija
9/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia. En muista niiden virallista nimeä, follikullaatti tai jotain suomeksi tulehtunut hikirauhanen. Mutta patti kasvoi pian ja oli kipeä. Sain antibiootin ja meni ohi.

Esim.sisään kasvanut ihokarva voi aiheuttaa.

Se voi olla ihan tuota sinulla, tsemppiä!

Lääkäri sanoi että voi johtua kainalokarvojen ajelusta, näin siis tulehtunut.

Vierailija
10/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pari vuotta sitten olkapäässä patti, jota pelästyin kauheasti. Se olikin sitten vain jäykkäkouristusrokotuksesta turvonnut imusolmuke ja laski parin viikon sisällä...

Mutta yhdellä sukulaisellani on todettu kainalopatin olevan syöpää. Joten aina kannattaa tutkituttaa. Ja useammalla lääkärillä.

Toivon sinulle kaikkea hyvää! Toivottavasti ei ole mitään vakavampaa!