Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hei, miten eskariin haetaan, tuleeko jotkut hakemukset kotiin?
29.11.2005 |
Jos lapsi tarvii myös päivähoidon sen päälle niin millainen se maksun osuus on? Haen lapsen päiväkodin eskariin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
samantapainen kaavake millä tarhaan joka vuosi ilmoittaudutaan, tuksataan vain esiopetusjututkin, niiltä tunneilta millä lapsi on hoidossa sen 4 tunnin eskariajan lisäksi menee maksu, meillä tällä hetkellä kuussa 55 euroa, kun itse opiskelen, mies töissä eikä tulot järisytä maata, jos lapsi joutuu koulujen loma-aikoina, jolloin siis ei ole esiopetusta tarhassa olemaan, niiltä menee täysi maksu sellaisilta päiviltä.
Jos ei lapsi juuri nyt ole hoidossa, saa kaavakkeita kunnan/ kaupungin toimistosta päivähoidon toimistosta/ suunnittelijalta, missä sellainen sitten teilllä päin onkin.