Miten tää voi olla näin monimutkaista?(toll free calls)
Mulla on puhelinnumero joka on toll free. Soitan hotellista ja hotellin puhelimessa lukee näin:
"Toll free calls Dial 9+1+800 or 888+number". Tässä mun toll free numerossa johon pitää soittaa, on jo alussa tuo 1888. Soitanko tuohon mun numeron suoraan vai lisäänkö siihen silti kaiken tuon mitä hotellimen puhelimessa lukee?
Kommentit (6)
Sama joka eilen ei saanut ruokaa tilattua? Miten voi puhelimen kaytto olla noin vaikeata?
Sama joka eilen ei saanut ruokaa tilattua? Miten voi puhelimen kaytto olla noin vaikeata?
Kyllä se puhelimen käyttö voi olla vaikeaa, kun on niin helvetisti numeroita mistä pitäis valita. Tiedätkö kolmonen (?)että en voi sietää sinunkaltaisiasi ihmisiä? Ihmisiä, jotka kuvittelevat tietävänsä kaiken ja sanovat sen vielä "päin naamaa" sille "tietämättömälle" osapuolelle?? Jos en jotain asiaa tiedä, se ei tarkoita sitä että olisin tyhmä. On paljon sellaisia asioita joita sitä et tiedä, ja mitkä taas minä tiedän ja saatat vaikuttaa hyvinkin tyhmältä minun silmissäni mutten silti sano sitä sinulle. Katso peiliin!Olet tyhmempi kuin kuvitteletkaan. Sellaisia nimittäin te paljon itsestään kuvittelevat todellisuudessa ovat. Valitettavasti et pystynyt pilaamaan päivääni. Hyvää päivän jatkoa sinulle!
mikä juuri alkaa 1888? Vai onko tuo 1888 tuossa numerossa vain sattuma?
Nappailet juuri niinkuin ohjeessa sanotaan Dial (=nappaile) 9-1-888-0000. Tai sitten huudat luuriin oikein kovaa jos vaikka kuulisivat. *kele.
jos ei nappaile kaikkia tarvittavia numeroita, se 9 tarvitaan juuri ulkopuoliseen numeroon soittaessa.