Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos anoppisi kävisi poissaollessasi siivoamassa salaa

Vierailija
23.09.2012 |

Siis vara-avaimella menisi asuntoonne ja siivoaisi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopilla oli meille vara-avain. Eräänä päivänä tulin töistä kotiin ja olin saada sydänkohtauksen kun kämppä ei ollut siinä kunnossa mihin sen aamulla olin jättänyt.

Anoppi ja käly olivat olleet shoppailemassa ja keksineet että menevät meille syömään lounasta kun kerran se vara-avainkin oli. Olivat sitten siivonneet keittiön, tiskanneet astia yms.

Voi jumaliste sitä tunnetta, kun huomaa, että asunnossa on joku käynyt töissä ollessani.

Vierailija
22/32 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on meidän perheemme omaa aluetta, ja sinne ei mene kukaan tunkeutumaan, tonkimaan, oleilemaan, varkaisiin, mihinkään muihinkaan puuhiin ilman meidän lupaamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tosissani ja vaihtaisin lukot eilen!

Vierailija
24/32 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hän on ollutkin nyt vuoden kuolleena, mutta ihana, että palaa siivoamaan. Hän oli ihana ihminen silloin ja jatkaa vaan.

Vierailija
25/32 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun olimme matkalla, olivat appivanhemmat samalla kun kävivät kukkia kastelemassa, selvittäneet tiskit, siivonneet lasten huoneet ja meidän makuuhuonessa ainakin petanneet sängyn.

Minusta se oli huomaavaista.

jätätte likaisia tiskejä kotiinne kun lähdette matkalle?!

Mitähän muuta appivanhempasi olivat sängyssänne tehneet kuin pedanneet...?

Vierailija
26/32 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teksti kuin mun näppäimistöltä, sillä erotuksella, etten ole eronnut.

Vierailija
27/32 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotikin yleensä aina siivouksen tarpeessa. Eniten tuollaisessa toiminnassa nolottaisi oma siivottomuus, seuraavaksi harmittaisi se, että anoppi noin tekemällä puuttuu asioihin, jotka eivät hänelle kuulu. Silti päättäisin loukkaantumisen sijaan keskittyä iloitsemaan siististä kodista. (Ja olen tositilanteessa niin tehnytkin. Enää ei anopin terveys siivoamista kestäisi, joten melko lyhytaikaisesta elämänjaksosta noissa siivousinvaasioissa yleensä on kyse.)

Vierailija
28/32 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmä kun makaa jo kolmatta vuotta haudassa.

Vierailija
29/32 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin ihmeparantumisesta, sillä hän ei fyysisesti tosiaan ole siinä kunnossa (enää koskaan) että kykenisi tämän kämpän siivoamaan. Jos olisi kunnossa, on niin hienotunteinen ettei kuuna päivänä kävisi salaa meillä. Sitä vastoin varmasti tarjoaisi apuaan mielellään ja siivoaisikin paremmin kuin itse koskaan.

Vierailija
30/32 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan siivoamassa sain siitä palkkakin =)

Vierailija
31/32 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan siivoamassa sain siitä palkkakin =)

Vierailija
32/32 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä en voisi käsittää mistä hän olisi saanut vara-avaimemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi