Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun elämäni tarina

Vierailija
23.09.2012 |

Hyvästä,rikkaasta, rakastavasta perheestä, sisko ja veli vanhempia kuin minä. En aikoinaan päässyt opiskelemaan, joten menin ylioppilaana suoraan töihin, kauppaan, myyjäksi. Tapasin miehen, ihana, komea ja ystävällisen, miellyttävän, johon rakastuin, menimme naimisiin, teimme lapsen, mies osoittautui täydeksi narsistiksi aikojen kuluessa. Kun lapsi oli 7, tapasin sattumalta ihanan, välittävän ja köyhän, veloissaan korviaan myöden olevan miehen. Menimme naimisii melko pian tapaamisemme jälkeen enkä voisi millään lailla kuvitella että me eroaisimme ikinä. Mun elämä on silti mennyt ihan alamäkeä kaiken tämän jälkeen, mulla on velkoja, laskuja rästissä ja ex- miehen kanssa asiat selvittämättä, rahat ei riitä ikinä mihinkään. Nykyään olen alkanut nähdä ex- miehestäni unia joissa hän käyttäytyy TODELLA oudosti. Olenko mä sekoamassa, olisiko mun pitänyt aikoinaan jäädä tuohon suhtteeseen narsistin kanssa vai onko nyt sitten parempi? Olen töissä, veloissa korviani myöten ja ahistaa kaikki......huoh. Kiitos.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin tarkoitti, että osaatko elää yksin.

Minustakin vähän tuntuu, että elämänkulkusi ovat sanelleet tapaamasi miehet. Onko noita raha-asioita mitenkään mahdollista ratkoa? Mikä on miehesi tilanne?

Luulen, että nuo sinun unesi liittyvät stressiin nykyisestä tilanteesta ja siihen, että et ole käsitellyt eroasi vielä läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi