~*~*~*~*~Heinäsirkoille tiistaita~*~*~*~*~
Huomenia :)
Kerkesin jopa aloittamaan..
Pitäisi kyllä tehdä pari koulujuttuakin, mutta just nyt ei oikein nappaa.
Väsyttää taas ihan vietävästi ja hiukka etoo, kun tässä koneen ääressä istuskelee.
Ulkona on aivan kamala keli. Lunta tulee taivaan täydeltä ja jalkakäytävät ja tiet on täynnä loskaa. Olipa kiva kävellä matkiksesta tänne koululle :( Yritin tulla mahd. nopeasti ja sen kyllä huomasi mahassa. En tiedä miten kevätpuoli menee tän koulun kannalta. Hirvittää taas harjoitussuppari. Esikoista odottaessa olin harva se viikko päivän kaks saikulla niiden takia. Toivottavasti nyt menisi paremmin, kun tuota linkkimatkaakin kertyy yhteen suuntaan 1 ½ tuntia :(
Jatkan tässä päivän mittaan :)
~suviande ja rv 8+2~
Kommentit (24)
Jotenkin on jäänyt tää kirjottaminen. Olen kyllä seurannut tekstejä mutta jotenkin en ole saanut itestäni kiinni että sais kerrottua omia kuulumisia. No täällä ei kuulu paljoa mitään uutta. Edelleen on kuvotusta, välillä enemmän javälillä vähemmän. Olen kovasti yrittänyt pitää hiljasta linjaa etten vain anna ilmi muille että odotan. On jotenkin sellainen olo ettei halua muiden tietävän- No tänään työkaveri kysyi hiljaa että odotanko mä. No en voinut siihen kieltää.. sanoi että se näkyy. intin vastaan että i se voi näkyä vielä. MUTTA kuulemma näkyy. viikot on 8+6 ja kolmas tulossa että ehkä se siitten näkyy.
Tänään oli sitten ensimmäinen ultra ja siellähän se pikkuisen sydän sykki!!!! Laskurin mukaan olin rv7+1, mutta koko vastasi rv6+ ja näin se varmaan onkin, että ovulaatio on ollut mulla myöhemmin kuin laskurin mukaisena ajankohtana.
Muutto ja tentit ressaa! Voi että odotan sitä joululomaa...ei kait se auta kuin mennä siivoileen ja pakkaamaan...jipii...
vaakku rv6+jotain
Heipä hei ja hyvää iltaa,
olen käynyt lueskelemassa teidän viikonloppukuulumisia, mutta jokaiseen pinoon ei tule itse kirjoiteltua. Tänään on kyllä ollut ihan todella kurja keli eri puolilla Suomea. Harmillista, että kun ei ole edes autokatosta, niin joutuu aina joka tuiskun jälkeen kaivamaan auton lumen alta! Olen todella pahoillani teidän pahoinvoivien puolesta, että toivotaan ja pidetään peukkuja, jotta tuo raskauspahoinvointi pian helpottaisi.
Oma vointi: Olen ollut nyt alkuviikon todella väsynyt. Olin tänään yhdessä erittäin mielenkiintoisessa seminaarissa, jossa puhuja suorastaan tempaisi kuulijat mukaansa, mutta minä vain haukottelin penkissä. Onneksi sentään ajatus pysyi mukana, mutta oli kyllä harmillista, että joutui kaikenaikaa haukottelemaan, eikä se nyt itsestäkään ole niin kivaa kun tuntuu, että voisi vain sulkea silmänsä ja nukahtaa. Minulla on ollut nyt eilen ja tänään aika ajoin vihlovaa kipua kummallakin puolella alavatsaa. Johtuisiko sitten kohdunkannattimien venymisestä? Yritän nyt itselleni tätä asiaa näin perustella pienen nettisurffailuhetken jälkeen. Aikaistin ultraani jo ensi viikon maanantaille, jotta sitten pääsisi näkemään, että kaikki on hyvin.
Jakselkaahan!
pazzepartout, rv 7+3
Täällä ei mitään ihmeellistä uutta. Vähäistä kuvotusta on ja kamalaa palelua, mutta ne onkin ainoat raskausoireet. Mulla on aikaisemmin raskaus raskaudelta oireet pahentuneet, mutta nyt tosiaan oireet on samaa luokkaa kuin ekassa raskaudessa! Eli ainakaan mun kohdallani ei voi sukupuolta ennustaa oireista (tyttöjä ja poikia on molempia kaksi).
Jotkut kyselivät ultrasta. Itse kävin kun viikkoja oli 6+5 ja hienosti näin itsekkin pumputtuvan sydämen :o) Tuo onkin suunnilleen aikaisin vaihe, jolloin sen voi havaita, sitä ennen ei voi sanoa mitään. Toisaalta viikoilla 8+ pitäisi sykkeen jo näkyä kunnolla JOLLEI raskaus sitten olekin alkanut myöhemmin ja kai jossain voi olla niin huono ultrakin, ettei sillä ehkä erotu...
Ainakin torstaina oli useampikin menossa ultraan, paljon onnea sinne!
Tinka 7+3