Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kuinka usein riitelette ja mitkä on vakioaiheet?

Vierailija
23.09.2012 |

Me riidellään viikoittain ja vakio on raha!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä aiheena on mieheni yritys määräillä minua ja mitä minun tienaamillani rahoilla hankitaan (miehelläni pienet tuet tuloina tällähetkellä.)

Vierailija
2/16 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vakioaihetta: rahan puute ja kahdenkeskisen ajan puuttuminen jo kymmenen vuotta, ja siitä seuraava väsyminen arkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies ei riitele. Minä kyllä nalkutan , PMS on syypää, ja silloin aiheeksi kelpaa mikä tahansa. Esim. liian aikaisin kotiin tulo:D

Vierailija
4/16 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran tai kaksi vuodessa. Ei vakioaihetta. Tai en muista mistä ollaan riidelty! :D

Erimielisyyksiä on kyllä joskus, mutta en kutsuisi niiden selvittelyä riitelyksi. Keskusteluksi ja neuvotteluksi ennemmin.

Vierailija
5/16 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aiheina kotityöt, joita mies ei tee ja ajankäyttö, mies on jatkuvasti töissä.

Minulle jää töiden jälkeen kaikki siivoaminen ja viikonloputkin saan viettää ilman miehen seuraa kun tämä on töissä tai tapaamassa kavereitaan.

Vierailija
6/16 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tuhahtelua siitä, että miehellä on välillä lyhyt pinna lasten kanssa ja ähisee turhautuneena.

Minä puutun siihen sanomalla "No HÖH!" otsa kurtussa.

Vierailija
7/16 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies niin rauhallinen, en viitsi itsekseni tapella...hyvä näin, meillä on aina rauhallista ja aika kiireetöntä, ei turhaa hötkyilyä!

Vierailija
8/16 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yleensä mies ei lähde mukaan. Minä suivaannun helpommin ja saatan sanoa asioista aika nuivasti, mutta mies ei yleensä noihin juuri reagoi. Asiat, joista sanon, ovat mm. kotitöiden tekemättömyys, kodin yleinen siisteys ja lasten kanssa lepsuilu.

Ne asiat, mistä taas ihan riidellään... Yleensä riita lähtee siitä, että mies hyysää eksäänsä, minä hermostun ja sitten saadaan riita aikaiseksi. Ja minä ärsyynnyn entistä enemmän, kun tajuan, että eksä saa välillemme riitoja, sitähän se haluaa. Joskus tapeltiin myös miehen alkoholinkäytöstä.

Vierailija
9/16 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja seksi.

Vierailija
10/16 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naputusta ja loukkaantumista sillouin tällöin, ja suurin ongelma on kotityöt ja niistä siivous, joka jää liikaa mulle. ja mies joskus nalkuttaa mun pitkistä työpäivistä,ja ylitöistä. Opettajana vaikea ymmärtää, että hiomma pitää saada valmiiksi, vaikka kello olis jo 2soinut".

Vierailija
11/16 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne onkin sitten vähän isompia issueita... Mutta ei mitään vakavaa (tyyliin toiset naiset =D ) siis, mutta kuitenkin isompia puheenaiheita, jotka on keskusteltava vakavasti läpi ja tämä Suuri Keskustelu saattaa kestää muutamia päiviä, ennen kuin päästään molempia tyydyttävään lopputulokseen. En ole tästä huolissani, kun molempien periaatteena on kuitenkin aina nimenomaan puhua asiat perin juurin, sitten se ongelma on selätetty eikä siihen palailla.

Mieluummin näin, kuin päivittäistä/viikottaista pikkukinaa milloin mistäkin. Arki sujuu meillä hyvin eikä kumpikaan harrasta naputusta. Asiasta voi huomauttaa puolin ja toisin, mutta emme nalkuta. Ei tarvetta, koska tiedetään, että jos toinen jostain sanoo, siihen on syytä tulla sitten muutos! =D

Vierailija
12/16 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole riidelty vielä kertaakaan, joskus mun "täytyy" sanoa jostain asiasta mikä roikkuu hoitamatta kun tulee esim. kitansoittoinspiraatio - mutta ne nyt on tyyliin "et sitte muistanu noita pyykkejä ripustaa?"

Rahasta ei ainakaan riidellä, kun on ne paljon parjatut omat tilit ja rahat, eikä kotitöistä kun on ihan itsestäänselvää että niitä kumpikin tasapuolisesti tekee.

Vierailija
13/16 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aiheina kotityöt, joita mies ei tee ja ajankäyttö, mies on jatkuvasti töissä.

Minulle jää töiden jälkeen kaikki siivoaminen ja viikonloputkin saan viettää ilman miehen seuraa kun tämä on töissä tai tapaamassa kavereitaan.

Jos miehesi on aina töissä hän ei myöskään sotke. Näin ollen hänen ei tarvitse siivotakkaan.Meillä kumpikaan ei ole kotona käytännössä koskaan.Ei tarvitse myöskään juuri siivota. Miksi sinä olet aina kotona? Harrasta ja tee asioita. Kotona ei kannata olla kuin nukkumassa.

Miksi olet viikonloppuna himassa? Eikö sulla ole kavereita tai harrastuksia? Minä en edes suostuisi olemaan koko viikkonloppua kotona

Vierailija
14/16 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina samasta aiheesta eli kodin siisteydestä ja järjestyksestä. Minä olen paljon huolimattomampi kuin mieheni. Yhdessä 16 vuotta, eikä muita riidan aiheita.

Vierailija
15/16 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siinä kohtaa kun väsy painaa ja tuntuu ettei toinen arvosta mitään mitä yhteisen perheen eteen tekee. Kun pidemmäksi aikaa unohtuu sanoa toiselle, että tykkää ja hali päälle.

Miestä pännii kun mua ei kotona pieni epäjärjestys haittaa ja mua pännii kun mies koko ajan tekee jotain eikä relaa meidän kanssa ikinä.

Vierailija
16/16 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saatamme olla kärttyisenä, jos emme ole ehtineet syödä ja silloin voidaan riidellä vaikka siitä mihin auto parkkeerataan marketin pihalle. Rahasta ja seksistä ei ole ollut tarvetta riidellä. Kumpaakin on ollut riittävästi.