Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi ärsyttäää sinua enemmän: mies laukeaa sisääsi vai vetää ulos ja roiskii rinnoille?

Vierailija
23.09.2012 |

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin kiihottaa. Sperma on kiihottavaa aina.

Vierailija
62/65 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tästä kirjoittanut aiemminkin palstalle, mutta minä ainakin kiihotun valtavasti mieheni siemensyöksyistä ja orgasmeista. Hänellä on erikoisen voimakkaat ja runsaat syöksyt, jotka roiskahtavat useita kertoja varsinkin jos hän ei ole lauennut pariin, kolmeen päivään. Meillä ehkä puolet yhdynnöistä päättyy siten, että pyydän häntä roiskimaan tisseilleni samalla, kun sormetan itseäni. Menen ihan sekaisin ja kiimaiseksi siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin eniten mua ärsyttää oma itseni sen takia, että mua on ylipäätään alkanut häiritä se mälli. Ennen sai vapaasti tulla minne vaan, nyt ajatus menee tyyliin "lakanat sotkeutuu"... Argh!

Ehkä olis hyvä aika lopettaa seksi kokonaan ja vetää pipoa tiukemmalle ja nalkuttaa vielä enemmän

Vierailija
64/65 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kieltänyt mieheltäni laukeilemisen kokonaan. Saa kyllä vedellä pillussa edestakaisin, mutta laukeaminen minnekään on kielletty, saa rangaistuksen heti jos yrittääkin laueta.

Hitto miten sairasta toivottavasti miehelläsi on parempi rakastaja ja kyllä onkin

Vierailija
65/65 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipojat täällä taas "keskustelevat" keskenään.. menkääs kattoon olisiko äiti tehnyt eille jo aamupala voileivät valmiiksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan