Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSSÄTEET TIISTAIHIN***

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Jonzulle ja Jeanelille tervetulofanfaarit *töräyttää torvea*!

Jonzu kyseli tuosta ikähommasta. Siis itsehän olen kohta jo 27 ja kuitenkin tietyt kaverit on sitä mieltä, että liian aikaista on lastenhankinta. Luulen tosin, että mielipiteet johtuvat lähinnä siitä, ettei olla ehditty vielä olla montaakaa vuotta työelämässä ja " luoda uraa" . Ehkä ei ajatella, että oltais liian nuoria, vaan enemminkin ajatellaan, ettei vauvat ole tässä vaiheessa viisautta. Lastenhankintaa pidetään eräänlaisena työurallisena itsemurhana. Ei ehkä ihan tuohon " ikärasismiin" verrattavissa, mutta kuitennii ärsyttävää.

Hoo, Kathy, pelastava enkeli!!! (Nyt jos osaisin tehdä niitä sydämiä, niitä olisi tässä monta!) Etkös sinä juuri tikuttanut itsellesi oviksen tähän kiertoon? Ja nyt ei ole mitään oireita? Eli minunkaan oireettomuus ei välttämättä tarkoita ovuloimattomuutta? =D =D Mulla tosiaan ihan sama kumma juttu, että tässä kolmannessa kierrossa kaikki tuntemukset ovat hävinneet taivaan tuuliin. Hö.

No niin. Painoin äsken muutamaa väärää nappulaa koneesta peräjälkeen ja onnistuin hävittämään puolet viestistä... Aargh.

Oispa itselläkin edes puolet Taelsan kärsivällisyydestä. Turhahan niitä testejä on liian aikaisin tehdä, menee vaan hermot ja rahaa. Tosin helppohan se on meikäläisen NYT sanoa, kun piinaviikkoon on vielä aikaa. Sehän taas nähdään, varmana olen vikana kiertopäivänä jo testi kourassa =)

Plussaryöppyjä meille kaikille toivottaen,

Pyrtsi

Vierailija
22/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Mä tosiaan tikutin oviksen kp 15 ja sitä edellisenä yönä (olin öissä töissä) tunsin pientä nippailua oikealla puolella vatsassa, jatkui seuraavana päivänä ja silloin se ovis sitten tikussa oli. Joten sillon oli ainut kerta kun on tämän kierron aikana oikeastaan tuntunut missään.. eikä sekään ollut mitään verrattuna edelliseen ovikseen, jos se nyt oli sillonmitä luulin. Joten uskon että sullakin on se tapahtunut!!

Ja niistä sydämistä..tässä pikakurssi, lisää löytyy tuolta saitista sanottua ym.

suoraan tekstin perään saa sydämen näin

& hearts ; Kaikki nuo kirjoitetaan yhteen!

jos taas haluaa isompaa tai värillistä tee näin

[ color=pink ] [ size=6 ] & hearts ; [ /color ] [ /size ]

värin kohdalle voit laittaa minkä värin tahansa ja koko 4-6 taitaa olla ok, muut liian isoja. Ja kaikki siis yhteen!!!

Ja tuo jälkimmäinen /color /size niinkus lopettaa sen komennon. Hankala selittää mutta kokeilet pari kertaa niin johan toimii!

http://www.saunalahti.fi/wpoet/fin/colorhuge.htm -> tossa värilistaa.

Käytä joko nimeä tai sitten numerosarjaa, ilman risuaitaa!!!

No toivon että oli apua, vaikea homma selittää!!

pakko kokeilla yhtä juttua &stars; ;)

Kauniita unia ja vieköön plussatuuli meidät mennessään!!!

~♥ Kathyli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=pink][size=3]Kiitos![/color][/size]

[color=purple][size=6]♥♥♥

Vierailija
24/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta ensi kerralla sitten =)

Toivottavasti ootte kaikki vasta huomisen pinossa, ettekä lukemassa näitä miun söherryksiä...