Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on perheenne kakkosauto?

Vierailija
23.09.2012 |

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2012 klo 22:05"]

meillä ei ole sitä ensimmäistäkään. Ykköskulkuneuvo on jalat, kakkonen bussi.

[/quote]

Sama täällä, paitsi että pyörälllä pääsee. Missä landella tarvitaan autoja kaksin kappalein?

Vierailija
42/48 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain kaksi autoa, joita käytetään päivittäin. Minulla uusi pieni VW ja miehellä iso pari vuotta vanhempi VW.

Jos koko perhe lähtee lähikaupungille asioille, otetaan ehdottomasti tuo pieni auto, mutta jos ajetaan Euroopan läpi tai mennään laskettelemaan, ehdottomasti tuo isompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 samanveroista autoa. Miehen ja mun.

Mies halusi maasto-ominaisuuksia, lähinnä maavaraa, ajelee metsäpalstalleen pientä kinttupolkua.

Silloin kun minä ostin omaani, silloin tarvittiin tilaa, koska miehen auto oli silloin pieni kauppakassi. Päädyin farmariin.

1 isompi auto, johon koko porukka tavaroineen  mahtuu kun ajellaan sukulaisissa 750km riittäisi. Toiselle sitten työmatkoihin kauppakassi. Ei nyt varmaan kuitenkaan vaihdeta 5-8 vuoteen.... molemmat hyvässä kunnossa ja maksettu.

Autot siis CR-V ja Hyundai.

Vierailija
44/48 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä BMW 325 ja minulla Audi A3, molemmat alle vuoden vanhoja, mutta jos mieheltä kysytään niin kakkosauto on toi Audi :)

Vierailija
45/48 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huruttelee Maseratilla ja  Honda Jazzilla. Mina menen kavellen, fillarilla ja bussilla. 

Vierailija
46/48 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi Focusta, toinen vm 2012 ja toienen 2014.

Vierailija
47/48 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2012 klo 22:02"]

Noita on paha rankata järjestykseen, kun kaikki ovat vanhoja, samankokoisia ja reissuun lähdetään millä milloinkin.

[/quote]

Meilläkin kaksi samanmerkkistä ja lähes samanlaista vanhaa autoa. Toinen tällä hetkellä suosikki ja toinen varalla.

Vierailija
48/48 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymätön, kuten ykkösautokin. Polkupyöriä löytyy 4.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi