Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIISTAIHIN KULTAINEN 60-LUKU

29.11.2005 |

Märkää tiistaiaamua!

Näköjään olen meistä ekana täällä tänä aamuna, mulla alkaa oppitunnit vasta tossa tunnin päästä ja ehdin jo monistaa huomiset kokeet.

Keli on Lounais-Suomessa mitä kaamein, vettä ja räntää, märkää loskaa tiet täynnä. Yäks! Eilisiltana näytti vielä niin nätiltä, kun puiden oksat oli lunta täynnä, mutta nythän ne sulavat loskaksi ja vedeksi maahan. Siinä meni postikorttitunnelma!

Mulla ei voinnissa mitään uutta, paitsi että yhä useammin tunnen Taman jumppailevan. Nytkin on joku aamuverryttely menossa. Mites teillä muilla pyyhkii?

Tämä koulu kyllä EVVK meikäläistä. Hormonit varmaan on sekoittaneet mun pään ihan kokonaan, sillä olisin paljon mieluummin jäänyt kotiin vaikka silittämään pyykkejä - homma, jota normaalisti inhoan ja lykkään lykkäämistäni niin pitkälle kuin mahdollista. Aattelin mennä kirjastosta kattelemaan tänään Muksumuoti-lehtiä ja Ottobrea, josko löytäis jonkun kivan potkuhaalarin kaavan ja alkais omaksi ilokseen ommella. Voi kauhia paikka, kun haluaisin jo sinne huhtikuulle ja pikkumiehen sylkkyyn, jotenkin odotan tätä lasta ehkä vieläkin hartaammin kuin esikoista.

t. Bonita pää vauvahuuruissa 19+3

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli meitsillä neuvola ja huhhuh, paino on kipuamassa kohti ilmakehän rajaa, ja sen lisäksi tolkuton väsymyskin sai selityksensä: hemppa vain 99. Terkkari ei kyllä mitään saikkua tarjonnut enkä minä älynnyt kysellä, vaikka ihan raatoväsy olenkin. Mies vaan alkoi kotona ihmetellä, että eikö se sulle sairaslomaa kirjoittanut. Oisko pitänyt kysyä? Obsidania aloin nakata kitaan viime torstaina. Antakaas vinkkejä hemoglobiinin nostamiseen! Persiljanippu odottaa jääkaapissa.

Tamalla on sentään onneks kaikki hyvin. Oma vointi tässä vaan vähän huolestuttaa.

Jymy, mä olen ihan samanlainen kuin sinäkin, että jos joku jutska painaa mieltä pahasti, niin saan kanssa somaattisia oireita. Tutulta kuulostaa.

Voi taivas, hei oikeesti, mulle on nyt jo tullut 10 kiloa painoa ja oon nippanappa puolivälissä! Mä en varmaan huhtikuussa pääse enää kävelemään vaan isäntä saa työnnellä mua kottikärryissä. ITKU!

t. Bonita 19+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla