Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin juuri uuden miesystävän lapsen ja voi itku

Vierailija
23.09.2012 |

Tätähän nyt ei saisi sanoa ääneen, mua hävettäis tollasen pennun kans liikkua julkisesti :( Sillä ilmeisesti jonkun sortin kehitysvamma, koko ajan suu mollottaa auki, sylki valuu suupielistä, ruma ja ylilihava, kömpelö lapsi joka koko ajan roikkui omassa lapsessani kiinni (mulla siis myös lapsi, lähes saman ikäinen)

Mies tuntui itsekin häpeävän lasta. Ja antoi ymmärtää, että lapsen äiti yhä enenevässä määrin lykkää lasta isälleen hoitoon, omaan "uupumukseen" vedoten.. Tais olla tää suhde tässä :( Harmi, pidän miehestä todella.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset eivät saa kärsiä inhoavista aikuisista

Vierailija
2/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei itselleen mitään mahda. Parempi että eroatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän nyt ei saisi sanoa ääneen, mua hävettäis tollasen pennun kans liikkua julkisesti :( Sillä ilmeisesti jonkun sortin kehitysvamma, koko ajan suu mollottaa auki, sylki valuu suupielistä, ruma ja ylilihava, kömpelö lapsi joka koko ajan roikkui omassa lapsessani kiinni (mulla siis myös lapsi, lähes saman ikäinen)

Mies tuntui itsekin häpeävän lasta. Ja antoi ymmärtää, että lapsen äiti yhä enenevässä määrin lykkää lasta isälleen hoitoon, omaan "uupumukseen" vedoten.. Tais olla tää suhde tässä :( Harmi, pidän miehestä todella.

Hyvä, että tunnistat kyvyttömyytesi empatiaan ja pakitat ajoissa, ettei käy kuten sirpalle tai mimosalle

Vierailija
4/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mukana tulee koko paketti, eli myös lapsi. Jos sinun asenne on tuollainen niin laita välit poikki.

Vierailija
5/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään tuskin ottaisin miestä, jonka lapsella on jokin kehityksen häiriö. Se kuormittaa niin valtavasti. En ole riittävän masokisti, että jaksaisin tukea toisen ihmisen lasta ja sitten tietysti vielä vanhempaakin vaikeuksissa, joita väistämättä tulee. Oma lapsi olisi tietysti ihan eri asia, häntähän ei yleensä voi valita. Mutta seurustelukumppanin (ja sitä kautta tulevat lapset) voi valita ja valita pois. Vain tyhmä ei käyttäisi tätä mahdollisuutta.

Vierailija
6/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä suhde heti jos et osaa käyttäytyä kuin aikuinen! :)

Vierailija
7/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna suosiolla olla. Mun miehellä on kaksi ihan tervettä lasta, ja jo tämäkin on tosi raskasta. En varmaan oikeasti kestäisi, jos jommalla kummalla olisi vielä jokin kehityshäiriö.

Vierailija
8/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juu kovin kauniisti ap:lta sanottu lapsesta, mutta teidän mielestäkö on ihan normaalia, ettei lapsen isä ole mitenkään maininnut lapsen kehitysvammasta/erityisyydestä?

Kyllä mä kerron ihan yleisestikin ottaen uusille tuttavuuksille, ihan kavereillekin, että poikani ei ole ihan tavallinen. Ihan vaan, että osaavat ennalta jo miettiä suhtautumistaan, eivätkä ihmettele poikani kummallisuuksia.

Vierailija
9/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin seurustelukumppanille kertoo omista lapsistaan ja varsinkin sen, jos joku on sairas tai vaativa erityislapsi.

Lisäksi omaa (kehitys)vammaista lastaan ei kyllä yleensä häpeä vaan häntä haluaa erityisesti puolustaa julmalta maailmalta.

Olipas ilkeä avaus.

Vierailija
10/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juu kovin kauniisti ap:lta sanottu lapsesta, mutta teidän mielestäkö on ihan normaalia, ettei lapsen isä ole mitenkään maininnut lapsen kehitysvammasta/erityisyydestä? Kyllä mä kerron ihan yleisestikin ottaen uusille tuttavuuksille, ihan kavereillekin, että poikani ei ole ihan tavallinen. Ihan vaan, että osaavat ennalta jo miettiä suhtautumistaan, eivätkä ihmettele poikani kummallisuuksia.

ettei saanut sanottua. Siksi kai shokki olikin niin suuri Minä kun ajattelin että kiva, tytöt sit leikkii nätisti yhdessä - omani on hyvin sosiaalinen ja kaikkien kanssa toimeen tuleva lapsi. Mut tämä "uusi kaveri" yritti syödä hänen pet shop-eläimensä (laittoi suuhun), kusi ja paskoi housuunsa tytön huoneessa niin että matto meni roskiin, roikkui tyttöni kaulassa kuolaten hänen naamansa, ja veti kauheat raivarit kun ei voittanut muistipelissä. Vaikka mä olisin miten aikuinen, oman lapseni en anna kärsiä moisesta! ap

Vierailija
11/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se mies, hän voi lapsensa kanssa saada paljon parempaa kuin sinut

Vierailija
12/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehesi tulee olemaan lapsesta vastuussa myös siinä vaiheessa, kun lapsi on yli 18-vuotias. Kehitysvammaisten lasten vanhempien osa ei ole kadehdittava ja kun kyseessä ei ole oma lapsesi, niin on ihan ymmärrettävää, jos et jaksa.

Parasta viheltää peli poikki nyt. Mutta sääli sitä lasta sen verran, että isällensä annat jonkin muun syyn.

Vierailija
13/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juu kovin kauniisti ap:lta sanottu lapsesta, mutta teidän mielestäkö on ihan normaalia, ettei lapsen isä ole mitenkään maininnut lapsen kehitysvammasta/erityisyydestä? Kyllä mä kerron ihan yleisestikin ottaen uusille tuttavuuksille, ihan kavereillekin, että poikani ei ole ihan tavallinen. Ihan vaan, että osaavat ennalta jo miettiä suhtautumistaan, eivätkä ihmettele poikani kummallisuuksia.

ettei saanut sanottua. Siksi kai shokki olikin niin suuri Minä kun ajattelin että kiva, tytöt sit leikkii nätisti yhdessä - omani on hyvin sosiaalinen ja kaikkien kanssa toimeen tuleva lapsi. Mut tämä "uusi kaveri" yritti syödä hänen pet shop-eläimensä (laittoi suuhun), kusi ja paskoi housuunsa tytön huoneessa niin että matto meni roskiin, roikkui tyttöni kaulassa kuolaten hänen naamansa, ja veti kauheat raivarit kun ei voittanut muistipelissä. Vaikka mä olisin miten aikuinen, oman lapseni en anna kärsiä moisesta! ap

Miksette huolehtineet lasta pöntölle, sehän olisi ollut teidän kahden aikuisen? velvollisuus.

Mitä kivaa teitte sillä aikaa, kun lapsi sai sotkea itsensä.

Hävetkää, lapsi on ihan syytön siihen millainen hän on, mutta aikuisina te olette syyllisiä siihen että kohtelette pientä lasta julmasti

Vierailija
14/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida lapsen isäkään ihan täysillä käydä, jos omaa lastaan häpeää. Itse en suostuisi lastani häpeämään vaikka olisi millainen vamma.

Vierailija
15/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette huolehtineet lasta pöntölle, sehän olisi ollut teidän kahden aikuisen? velvollisuus. Mitä kivaa teitte sillä aikaa, kun lapsi sai sotkea itsensä. Hävetkää, lapsi on ihan syytön siihen millainen hän on, mutta aikuisina te olette syyllisiä siihen että kohtelette pientä lasta julmasti

ei mulle tullut mieleenkään, että 6v paskoo vielä housuun!! Isänsä vika sitten kai. Juu, oli tässä tämä suhde, en minä moiseen ala enkä omaa lastani altista. Mutta kai se oikea syy on pakko miehelle sanoa, tietää itsekin ettei meidän suhteessa mitään vikaa muuten ole, ollaan tosi rakastuneita. ap

Vierailija
16/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos oikeasti näin kävi, niin mistäpä ap olisi tiennyt tytön tarvitsevan vessassakäyttäjää. Jos tuo siis on siinä iässä, jossa normaali lapsi käy itse vessassa. Ilman muuta sen isän vastuulla.

Miksette huolehtineet lasta pöntölle, sehän olisi ollut teidän kahden aikuisen? velvollisuus.

Mitä kivaa teitte sillä aikaa, kun lapsi sai sotkea itsensä.

Hävetkää, lapsi on ihan syytön siihen millainen hän on, mutta aikuisina te olette syyllisiä siihen että kohtelette pientä lasta julmasti

Vierailija
17/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulle tullut mieleenkään, että 6v paskoo vielä housuun!! Isänsä vika sitten kai. Juu, oli tässä tämä suhde, en minä moiseen ala enkä omaa lastani altista. Mutta kai se oikea syy on pakko miehelle sanoa, tietää itsekin ettei meidän suhteessa mitään vikaa muuten ole, ollaan tosi rakastuneita. ap

Mikä pakko muka on sanoa? Et oikeasti tunne sitä miestä vielä kovin hyvin, jos nyt vasta tapasit lapsenkin ja selvisi, että mies häpeää lastaan. Haluatko ottaa sen riskin, että seuraavaksi miehestä selviää, että se on valmis hylkäämään lapsensa tai tekemään lapselle jotain pahaa, jotta sinä pysyisitkin hänen kanssaan?

Vierailija
18/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parasta mitä miehelle voi tapahtua on se, että pääsee ap.sta nopeasti eroon.

Luojan lykky, etten tunne ja toivon, etten tule tuntemaankaan ap.n kaltaista ihmistä.

(sen takia se miesystävä ei ole sulle puhunu lapsensa ominaisuuksista, kun pinnan alla tiennyt miten idiootti olet. ehkä toivonut löytäneensä naisen, jolla tunneälyä tai jotain aivotoimintaa, mutta alitajuisesti tiedostanut sun surkeutes)

Vierailija
19/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parasta mitä miehelle voi tapahtua on se, että pääsee ap.sta nopeasti eroon. Luojan lykky, etten tunne ja toivon, etten tule tuntemaankaan ap.n kaltaista ihmistä. (sen takia se miesystävä ei ole sulle puhunu lapsensa ominaisuuksista, kun pinnan alla tiennyt miten idiootti olet. ehkä toivonut löytäneensä naisen, jolla tunneälyä tai jotain aivotoimintaa, mutta alitajuisesti tiedostanut sun surkeutes)

että oma lapsi on kehari? Siis sille ihmiselle, joka sen lapsen kans kuitenkin joutuu olemaan, ja tällä toisella vielä omakin normaali lapsi! Pelle taidat olla itse, tai sit sun pillustas ei oo muita tullu ku täysvajukkeja, muuten en tätä kommenttias tajua.

Vierailija
20/25 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoa taas pukkaa.

Ilkeästi ap kertoo pennusta ja haukkuu päälle. Jos ois oikea tilanne, niin ap ei varmana haukkuisi lasta, vaan kertoisi asiat asiallisemmin. Se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi