Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toinen lapsi tulossa ja ERO...?

Vierailija
23.09.2012 |

Siinäpä se, eli olen alkuvaiheessa raskaana ja tällä hetkellä kärsin ajoittain aivan saatanallisesta pahoinvoinnista. Esikoinen on alle 2-vuotias ja kotihoidossa, joten arki on tällä hetkellä aikamoista taistelua.

Mies on ollut jo muutaman päivän todella äreä, karjuu esikoiselle eikä siedä pienintäkään kiukuttelua. Minun tekee pahaa kun en voi auttaa, makaan vain raatona sohvalla. Tänä aamuna mies oli taas todella äkäinen, itse jouduin makaamaan sängyssä ämpäri vieressä enkä päässyt auttamaan aamutoimissa, pyysin miestä tuomaan minulle lasin vettä ja sen hän kyllä toi. Mainitsin hänelle että voisi hillitä tuota esikoiselle raivoamista, koska luulen että lapsi vain reagoi temppuilulla tähän minun olotilaan, kokee sen ehkä turvattomana.

Mies sitten ilmoitti, että ei koe enää juurikaan välittävänsä minusta ja olisi varmaan jo eronnutkin minusta(!) ellei esikoista olisi. Tämä toinen raskaus oli kuitenkin erittäin toivottu ja suunniteltu, joten tuskin kovin kauaa on voinut ajatella näin...

Mitä teen? Pelottaa ja itkettää miten meidän käy.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetkö sairaalaan tiputukseen? Esikoinen mummolaan pariksi viikoksi tai mummo/joku muu teille häntä hoitamaan. Älä yritä vaatia itseltäsi liikoja äläkä ota miehen purkausta liian vakavasti

Jaksamista!

Vierailija
2/3 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetkö sairaalaan tiputukseen? Esikoinen mummolaan pariksi viikoksi tai mummo/joku muu teille häntä hoitamaan. Älä yritä vaatia itseltäsi liikoja äläkä ota miehen purkausta liian vakavasti

Jaksamista!

Mulla tuli itku kun luin sun kommentin, hieman herkässä tilassa olen juu...

Mummo onneksi tulee ensi viikolla auttamaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älä ota kaikkea liian vakavasti ainakaan heti. Ottakaa aikalisä, esikoinen hoitoon ja keskustelette rauhassa.

Miestäsi painaa lisääntyvä vastuu, sinun ja esikoisen avuttomuus, oman vapauden ja minuuden menetys.