Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36v nainen ja 22v mies haluaisi alkaa seurustella kanssani! Kommentteja?!

Vierailija
23.09.2012 |

Han on jopa myontanyt olevansa pussailua lukuunottamatta taysin kokematon, poikuus siis viela menettamatta!! Nyt haluaisi pikkuhiljaa mun kanssa alkaa harjoittelemaan seksin saloja.

Itse olen kiinnostunut, mutta onko tama ihan vaarin?! Tunnen itseni kuin lapsiinsekoajaksi!

Han ei voi avoimesti seurustella uskonnollisista syista, emme asu Suomessa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennaan jarjestettyyn avioliittoon neitsyina tai no tytot nyt ainakin. Se tallakin miehella on edessa muutaman vuoden kuluttua. Tosi fiksu ja kypsan oloiselta vaikuttaa minun mielestani. Kunhan saataisiin pysymaan suhde salassa!

Sanoi etta aitinsa tappaisi hanet...

Ap

Vierailija
2/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisena ja vanhempana naisena olet käytännössä ainoa mahdollinen, joka kanssa voi peuhata ennen tuota järjestettyä avioliittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksia tarkoitetaan kumpainenkin kuitenkin.

Eli saanko ma myontavan vastauksen? ;)

Ap

Vierailija
4/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muslimilta seksiä? Mikäs sinnä, kun kerran itsekin tiedät, että olet vaan ilmainen huora. Mies menee sitten aikanaan kunnon neitsyen kanssa naimisiin.

Vierailija
5/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois niita hullumpiakin hommia olla ;)

Ap

Vierailija
6/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten mainetta taas vaan kartalle mamma!

Vierailija
7/12 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2012 klo 11:33"]

Ei ole muuten väärin, mutta mies vaikuttaa ressukalta. En alkaisi kokemattoman pojan kanssa tekemisiin, voit saada siitä riesan. Se voi olla mikä psykopaatti hyvänsä, jotain outoahan siinä on jos noin vanhana on kokematon.

[/quote]

Psykopaatit aloittavat seksielämän nuorempana kuin normaalit ihmiset. Joten on aika epätodennäköistä, että kyseinen mies olisi psykopaatti.

Vierailija
8/12 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh no... Monen samanikäisen miehen ei kauaa tarvis miettiä jos 22v tyttö haluaa sänkyyn heidän kanssaan. Mikäs siinä jos molemmat sinkkuja. Voihan se olla et tuntuu oudolle... Et kuitenkaan voisi olla pojan äiti, joten ei se niin kauheelta kuullosta ;)

Vierailija
9/12 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2012 klo 10:41"]

Han on jopa myontanyt olevansa pussailua lukuunottamatta taysin kokematon, poikuus siis viela menettamatta!! Nyt haluaisi pikkuhiljaa mun kanssa alkaa harjoittelemaan seksin saloja.
Itse olen kiinnostunut, mutta onko tama ihan vaarin?! Tunnen itseni kuin lapsiinsekoajaksi!
Han ei voi avoimesti seurustella uskonnollisista syista, emme asu Suomessa.

[/quote]Provo, yritätkö tehdä Heluna Katrit. Tommi on vaan niin ihanan näköinen.

Vierailija
10/12 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2012 klo 14:13"]

muslimilta seksiä? Mikäs sinnä, kun kerran itsekin tiedät, että olet vaan ilmainen huora. Mies menee sitten aikanaan kunnon neitsyen kanssa naimisiin.

[/quote]Jostain oon lukenut että kursitaan kokoon kun olleet joskus hmmmm niissä puuhissa tytöt. Täytyy olla neitsyt.

Vierailija
11/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan edeta hitaasti... Mutta siis kysynkin voiko noin nuoren kanssa tallainen vanha akka edes manna sankyyn..? Menisitko sina jos olisit vapaa ja tilaisuus olisi? Mies on todella sopo ;)

Ap

Vierailija
12/12 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies vaikuttaa ressukalta. En alkaisi kokemattoman pojan kanssa tekemisiin, voit saada siitä riesan. Se voi olla mikä psykopaatti hyvänsä, jotain outoahan siinä on jos noin vanhana on kokematon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi