Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana? Apua!

Vierailija
23.09.2012 |

Tätä kysymystä olen jo pohtinut jonkin aikaa. Eli onko mahdollista tulla raskaaksi, jos miehen penis käy emättimen suulla? Eli ei mene sisään, vaan osuu niille tienoille. Rakasteltiin kyllä kondomin kanssa. Voisiko siis touhutipoista tulla raskaaksi? Emme rakastelleet sitä ennen samana päivänä, eli peniksen päässä ei voinut olla siittiöitä ainakaan sitä kautta. Luin jostain jonkun ammattilaisen vastauksen, että touhutipoissa olisi siemennestettä, ja naisen ollessa liukas nämä siittiöt voisivat kulkeutua perille. Kuulostaa minusta hieman hölmöltä.

Kumminkin: eilen minulla oli vatsa sekaisin ja illalla nukkumaan laittaessani tunsin masussa muljahtelua ja nipistelyä. Voisiko tämä johtua vatsavaivoista? Aamulla heräsin kuukautiskipujen tapaisiin kipuihin. Kuukautiset minulla pitäisi alkaa ensi viikon aikana. Eilen minulla oli myös alaselkä kipeä.

Huolehdinko nyt turhaan, että olisin tullut raskaaksi siitä, että sukupuolielimemme ovat koskettaneet toisiaan ilman kondomia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itselläni se johtuu kystista ja monirakkulaisista munasarjoista.. Olen puolen vuoden aikana turhaan tehnyt negatiivisia raskaustestejä, kun kuitenkin olen yrittänyt koko ajan raskautua.

Joskus oli tutkimus, että touhutippa ei oikeasti sisällä yhtäkään siittiötä. Toisaalta tästä asiasta on kiistelty niin kauan, että mielipide varmasti vaihtelee jopa lääkärien välillä. Joidenkin mielestä touhutipasta voi tulla raskaaksi, toisten mielestä taas ei.

Vierailija
2/7 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisin sinuna huoletta :) Ennemmin huolehtisin siitä, onko kondomi mahdollisesti rikkoontunut joku kerta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä siksi, ettei se asia huolehtimisella mihinkään muutu. Jos olet raskaana, huomaat sen muutaman viikon sisään. sitten teet päätöksesi raskauden jatkumisen suhteen.

Kaikenmaailman särkyjä ja kolotuksia on naisilla, vaikkei raskaana olisikaan. Tietenkin ne voivat johtua vatsavaivoistakin. Lakkaa miettimästä asiaa, ja palaa juttuun jos ne menkat ei sitten ala.

En kyllä usko että olisit tuolla tavalla raskautunut.

Vierailija
4/7 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehdi ehkäisystä asianmukaisesti: kondomi päällä koko ajan tai jälkiehkäisy. Ei tarvitse sitten raskaudenkeskeytystä tai turhaa jännitystä.

Vierailija
5/7 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi niin, että tulin raskaaksi, vaikka yhdyntä keskeytettiin. Mies ei lauennut sisääni. Meillä ei ollut kondomeita ja ajateltiin hiukan vaan kokeilla.. no nyt olen raskaana 7. viikolla.

Vierailija
6/7 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei siis ilman kondomia rakasteltu, penis ei mennyt sisään tai mitään sellaista. Lähinnä penis osui sinne alueelle, joten mietin että jos miehellä tulee touhutippoja niin voiko se jotenkin valua sitten naisen sisälle niin että raskaus olisi mahdollinen.

T. Aloittaja

Vierailija
7/7 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietimme tässä ihan samaa tyttöystäväni kanssa. Kävi niin että olimme saunassa ja sukuelimemme koskettivat toisiaan eli kävi vain emättimen suulla. Voiko sellaisesta tulla raskaaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan