Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

100 kg ja 170 cm!! Järkytys oli valtava!

Vierailija
23.09.2012 |

Oikeesti oli ihan kamalaa kun kävin puntarilla vuosien jälkeen. Itsensä huijaaminen on ollut totaalista! Näin valokuvan itsestäni, jossa olin ihan järkyttävä tursas! Ajattelin ennen, että olen jopa laihtunut takavuosista, mutta painoa siis tullut vain lisää. Niin sitä huijaa itseään ja tuo valokuva oli melkoinen herätys. Nyt alkaa painonpudotus. Ei voi jatkua enää ja itseinho ollut vuosia jo. Jos en nyt tee mitään, sitä ei tule tapahtumaan milloinkaan.

Aloitan nyt painonseurantataulukon pitämisen. Leikkaan valokuvan jääkaapin seinään ja viikottain aina sunnuntaisin laitan lukemat ylös. Tulen tänne sunnuntaisin, kunhan muistan, kirjoittamaan lukemat, saatte olla mukana seuraamassa miten etenee, miten on pakko edetä!! Mun nimimerkki tulee olemaan tonnikeiju. Muutkin saavat liittyä ilmoittamisketjuun mukaan jos halua on. Voin laittaa vaikka otsikoksi Viikkoseuranta tonniklubilaisille! Tänään lähdemme kuntopyörän ostoon, kun monesti liikkuminen on siitä lähtemisestä kiinni.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnasta olen samaa mieltä kuin joku tuolla aikaisemmin: onhan se aika pois jääkaapilta ja sohvalta enkä ainakaan itse ole huomannut ruokahalun kasvua. Päinvastoin, kun on liikkunut, ei viitsi pilata fiilistä syömällä liikaa.Ainakin itseäni se motivoi kovasti (olen siis joskus laihduttanut menetyksekkäästi).

Aloitin muuten tänä aamuna merkkaamisen kalorilaskuriin kuten joku tuossa ehdotti myös ap:lle! :)

Vierailija
22/31 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa se 168 cm 81kg :)

Voisin alkaa sanoa itseäni vaikka Bulleroksi ;)ei mee sekaisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 10-vuotta sitten 172cm ja 148kg, tänään 172cm ja 78kg, koitan saada vielä nuo loput 10kiloa, pois! Välillä ne olikin, mutta masennuksen aika söin itseni 85 kiloiseksi.

Hyvällä vireellä eteenpäin tavoite et vuoden vaihteessa ois paino lähempänä 70 kiloa kuin 80 kiloa

Vierailija
24/31 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 10-vuotta sitten 172cm ja 148kg, tänään 172cm ja 78kg, koitan saada vielä nuo loput 10kiloa, pois! Välillä ne olikin, mutta masennuksen aika söin itseni 85 kiloiseksi.

Hyvällä vireellä eteenpäin tavoite et vuoden vaihteessa ois paino lähempänä 70 kiloa kuin 80 kiloa

Vierailija
25/31 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saanut liikkumisella ja annoskokojen vähentämisellä aikaan painon pudotuksen. 2vuotta meni tuon jättimäisen ylipainon pudottamiseen.

Ja oikeasti, siis kaikki kaloripitoinen pois, sipsit, ranskikset, mässyt ja muu höpöhöpö ruoka.

Salaattia, kurkkua, tomaattia yms lautaselle. Ennemmin noita vihanneksia ja kasviksia.

Myös hedelmiä kannattaa rajoittaa, niissä on hedelmäsokeria. Mehut pois

Liikuntaa, ainakin mun tapauksessa sitä oli pakko olla, muutenhan mun kroppa ei ois kiinteytynyt vaan muhun ois jäänyt selluliitti pusseja ympäri kroppaa

Vierailija
26/31 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juonti on hyvä asia ennen ruokailua, vaikkakin nälkä hoidetaan syömällä. Varsinkin jos on tottunut syömään isoja annoksia.

Ja vaikka ruoka onkin vähäkalorista, niin annoskokojen pienentäminen on erittäin tärkeää.

Jonkin ajan kuluttua mahalaukku "kutistuu" ja pienempi määrä ruokaa antaa saman kylläisyyden tunteen.

Viimeisen kuuden viikon aikana olen pudottanut 6.5kg. Tärkein apu on ollut ehdottomasti Kiloklubi ja ruokapäiväkirja. Kun sitä täyttää näkee konkreettisesti sen, mistä kalorit tulevat ja kuinka paljon voi syödä. Lisäksi saa tärkeää tietoa siitä, onko ruoka oikeanlaista.

Silmämääräisesti on todella vaikea arvioida esim. lihan määrää ruoka-annoksessa. Vaaka siis kehiin.

Tosin Kiloklubi sallii minulle 1600 kcal/päivä. Tällä määrällä ei paino tipu. Pyrin pitämääm kalorit 1200 paikkeilla.

Liikuntaa olen lisännyt kävelylenkkien muodossa, noin 4-5 x vko.

Vierailija
27/31 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saanut liikkumisella ja annoskokojen vähentämisellä aikaan painon pudotuksen. 2vuotta meni tuon jättimäisen ylipainon pudottamiseen.

Ja oikeasti, siis kaikki kaloripitoinen pois, sipsit, ranskikset, mässyt ja muu höpöhöpö ruoka.

Salaattia, kurkkua, tomaattia yms lautaselle. Ennemmin noita vihanneksia ja kasviksia.

Liikuntaa, ainakin mun tapauksessa sitä oli pakko olla, muutenhan mun kroppa ei ois kiinteytynyt vaan muhun ois jäänyt selluliitti pusseja ympäri kroppaa

hälyyttämässä milloin mun pitää syödä, koska olen niitä ihmisiä jotka syövät kerran päivässä itsensä ähkyyn ja yli.

Mulla on jostain iltalehden kuntotohtorin sivulta napattu ruoka-aikataulu ja ohje jota sovellan.

Harrastan hölkkää ja kuntosalia, zumban tyyppistä tanssia ja pilatesta.

Onhan se upeeta kun vaatekoko on nykyään 38/40 ja ennen se oli 58/60

Vierailija
28/31 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hälyyttämässä milloin mun pitää syödä, koska olen niitä ihmisiä jotka syövät kerran päivässä itsensä ähkyyn ja yli.

Mulla on jostain iltalehden kuntotohtorin sivulta napattu ruoka-aikataulu ja ohje jota sovellan.

Harrastan hölkkää ja kuntosalia, zumban tyyppistä tanssia ja pilatesta.

Onhan se upeeta kun vaatekoko on nykyään 38/40 ja ennen se oli 58/60

Vierailija
29/31 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavoitteeseen! Tällainen motivoi, vaikka pärjäämme omillamme, ap

Vierailija
30/31 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisti vain silmään tuo typo :).

ap tonnikeija

Vierailija
31/31 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloklubi.fi (vai olikohan .com) on ilmainen. Laitapa sinne ihan kokeeksi se mitä normaalisti söisit jasitten alat laittamaan semitä laihduttaessasi syöt. On hyvä nähdä kuinka paljon sitä oikeasti mättää itseensä huomaamatta. Mutta sitten on toissalta myös hyvä hiukan tarkkailla mitä laihduttessa syö, koska itselläni ainakin kalorit jäävät helposti liian pieniksi. Se taas ei pidemmän päässe toimi vaan jossain vaiheessa iskee sitten supernälkä ja ahmiminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä