Opettajasta ls- ja muutama muukin ilmoitus
Huomasin yhden meidän kunnan peruskouluopettajan lauantaina lounasravintolassa juomassa olutta ruoka-annoksen kanssa. Parit lapset mukana ja kaikkea. Seuraavaksi tämä sankari otti lapset ja lähti autolla ajamaan.
Minä soitin sen perään poliisit ja ilmoitin niille että ajaa nimeltä mainittu henkilö lapset kyydissä mahdollisesti rajan ylittävän määrän alkoa veressä. Sanoin myös että omistaa ainakin metsästyskiväärin ja että on ollut tarkoitus jo jonkin aikaa pyytää selvitystä jos se on sopiva henkilö omistamaan aseen kun kerran alkoholi tuntuu maistuvan melkein päivittäin ja tuntuu muutenkin vähän epävakaalta persoonalta.
Viimeiseksi huomautin että sillä todellakin on lapsia kyydissä, ja hätäkeskukselta sanottiinkin että poliisit tekee tapauksesta ls-ilmoituksen kunhan saa ensin kiinni ja toteaa tapahtuneen.
Homma viimeisteltiin sillä että annoin tämän opettajan yhteystiedot, auton tuntomerkit rekkareineen päivineen ja kotiosoitteen. Onneksi ne sai sen kuitenkin kiinni jo matkalla ja tämänhetkisen tiedon mukaan opettaja itse on viettämässä yötä putkassa. Kotietsintäkin on kuuleman mukaan tehty ja aseet takavarikoitu.
Että näinkin siinä voi käydä.
Kommentit (8)
"Ja sitten ap heräsi ja kaikki olikin vain unta"
Jalkoväli kosteana märästä unesta, iltalääkkeet yöpöydälle unohtuneena...
joskus ihmiset juovat alkoholitonta olutta ruoan kanssa, aina ei voi tietaa.
Poliisit vie siltä aseet, lastensuojelu tutkii vanhempien alkokäyttöä ja joutui kaiken lisäksi vielä putkaan :)
Siirryit sitten suomi24:n palstalta tännekin meuhkaamaan. On se metkaa miten joku jaksaa keksiä näitä satujaan ja innostua samoista juonenkäänteistä jo ties kuinka monetta vuotta putkeen. Keksisit jo jotain muuta, alkaa nimittäin mennä jo pakkomielteen puolelle nämä sinun fantasiasi, missä teet opettajista liukuhihnalta ilmoituksia ties minne ja nimittelet useimmiten itseäsi heti perään open pomoksi. Olet säälittävä tapaus ja se on varmasti vähän joka taholla huomattu. Ettei vain olisi niin, että olet itse ilmoittelun kohteena ja katkeroitunut siitä.
Ei tälläisiä häiriköitä jaksaisi...
Säälittävä provo. Kannattaisi vaihtaa välillä tarinaa. Kannattaisi myös ottaa ne lääkkeet, jos vaikka vähenisi se ahdistus. mahtaa olla rankkaa kun koko elämä pyörii opettajien vainoamisen ympärillä :D
Ihan kun oisin kuullut tän sadun ennenkin, onko levy jäänyt päälle?