Piditkö liikkatunneist ja liikutko nykyään
Kommentit (9)
koulun liikuntatunteja, nykyään liikun 7-10h viikossa.
Minulla oli aina liikunta 10, opin kaikki pelit ja oikeastaan kaikki urheiluun liittyvän nopeasti. Urheilen edelleen noin 3 kertaa viikossa, siltä painoa minullakin on kun tykkään myös ruokailla paljon. EN mikään läski ole, mutta hieman pyylevä.
Nykyisin yritän pitää yllä peruskuntoa ja tykkäisin myös tanssimisesta, jos olisi varaa harrastaa.
ja pitkään inhosin kaikkea liikuntaa. Nykyään olen vähän alkanut liikkumaan ja lievissä määrin jopa pidän siitä.
mutta samaan aikaan harrastin liikuntaa todella aktiivisesti. Inho johtui suurimmaksi osaksi nimmnomaan siitä, etten ymmärtänyt miksi pitää vielä koulussa liikkua, kun muutenkin tein sitä koko ajan. Nykyisin ole laiskimus ja yritän aina toisinaan liikuttaa itseäni väkisin.
Nykyisin, kun saa liikkua itse haluamallaan tavalla ilman paineita on helpompaa ja liikun keskimäärin 5 h viikossa.
Erityisesti vihasin cooperintestiä ja hiihtoa.
Kumma kyllä, muuan entinen koulukaveri muisti minut hyvänä pelaajana, kun kuitenkin pallopeleistä pidin.
En liiku muuta kuin ns. hyötyliikuntaa.
Tykkään liikunnasta kyllä vieläkin, mutta aikaa sen harrastamiseen mulla ei nyt liikoja ole, mutta yritän aina tehdä jotain, kun hetki aikaa tulee.
Vihasin koululiikuntaa ja liikun nykyään pakon edessä.