Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++ENSIKOIDEN TIISTAI+++

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä pitää. Luin nyt aika pikaisesti eilisen pinon, kun en ehtinyt lainkaan pinoutumaan, mutta ensinnäkin pahoittelut Quierolle! Ei tunnu reilulta tuo teidän epäonni! Mutta onhan se 10% mahdollisuus kuitenkin olemassa...

Piinailijoita taisi olla aika liuta, palaan paremmalla ajalla perehtymään teihin paremmin! :)

Vierailija
2/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin alkaan nuo Q:n uutiset hieman mietityttään, olisko sitten jotain vikaa.. Aloin ajattelemaan, että yli vuosi on menty " käsijarru" ehkäisyllä ja vahinkoa ei ole sattunut.

Tosin epäilen vahvasti, että yksi km olisi saattanut tossa viime keväänä olla, sillä oli tosi kipeät menkat, yleensä ei mitään kipuja.. arvailun varassa.

Mites teillä on lähtenyt päivä käyntiin :)???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kp 58 sain selkeän plussan. Kuus päivää sitten näytti testi vielä negaa.

Olo on melko epäuskoinen, mutta ei kai tässä auta. Aamulla testailin uudestaankin. En kyllä meinaa uskoa, että omalle kohdalle tosiaan on tärpännyt. Uni ei meinannut tulla silmään eikä työnteko sujua.

Vierailija
4/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen taas ollut muutaman pv' n kateissa ja olen ulkona kuin lumiukko koko jutusta.

Q.lle valtaisan suuri halaus, muista että tarvitaan vain yksi rohkea ja nopea joka räjäyttää koko potin! Ei saa luovuttaa, eihän?!

Oma napa; kp25/28(-30) menossa ja oirelista kuivuu taas hiljalleen kokoon. Ainoat oireet mistään ovat jatkuva hiljainen pään jomotus, ihan jatkuvasti jatkuvat ilmavaivat ja kummat nipistelyt alavatsassa jotka väliin säteilevät reiden yläosaan asti, rinnoissa ei mitään vaikka normaalisti kipeytyvät jo oviksesta lähtien.

Joo, en ollenkaan ole kärsimätön, mutta kuitenkin eilinen aconi näytti negaa (mitenkäs muutenkaan, tiesin sen jo ennenkuin testasinkaan).

Testailen sitten viikonloppuna jollei täti kurvaa paikalle jota kyllä pahoin pelkään.

Ja ens kierrossa sitten lupaan tilata VAAN ovistestejä ja ostaa raskaustestit vasta kun täti on myöhässä, näköjään kun en saa näppejäni pidettyä irti jos niitä kaapissa lojuu.

Nyt täytyy kuitenkin joutua kaupungille vietytelemään vapaapäivää shoppailun merkeissä (yök, inhoan shoppailua, etenkin joululahja sellaisia!)

Tappert vauhti päällä...

Vierailija
5/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti aivan mahtava tunne, oottelen, että ite pääsee kokemaan!!!

Onkos siulla kovin pitkä kierto normaalisti, kun plussa noin " myöhään" tuli (anteeksi utelu, olen ihan innoissani) :)

Vierailija
6/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa SannaMaria! Ensikoiden kanssa on huippukivaa pinoutua!

Muppelille pahoittelut suru-uutisista!

Erityiset plussasädetykset viikon piinailijoille eli ainakin Essille, Ull-maijlle ja Miille (joko Mii testasit?!)!!! Ja varmaan vielä jonkin piinailijan missasinkin...

Nimigalluppiin: on toki jo nimiä mietitty tuleville lapsille! Ongelma van on se, että mulla ja miehellä aika erilainen maku noiden suhteen joten katotaan päästäänkö sitten yhteisymmärrykseen asiasta! Miehen sukunimi lapselle tulee ja se ei ole suomalainen, joten ehkei etunimeksikään viitsi laittaa vanhaa suomalaista nimeä (jotka muuten olisi kyllä mun mieleen). Tytön nimiä varsinkin mulla on mielessä jo useita kivoja, pojan nimiä on mun mielestä vaikeampi keksiä.

Vierailija
7/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tsiljardisti Vocifer!! Nythän noita plussia on alkanut pöllähdellä monen kuukauden edestä. Hetken näytti huonolta, kun plussia ei kuulunut PIIITKÄÄÄN aikaan, mutta nytpä niitä onneksi saadaan. Onnea matkaa Vocifer!

Ja Q, älä ihmeessä vaivu epätoivon suohon : ) Mahiksethan on mitä parhaat, kun ajoitus oli noin ihanteellinen!! Peukutan täällä täysillä!! bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb

Täällä piinaillaan edelleen. Kp 32/28. Ei uskalla testata. Vai pitäisköhän? Jos odottelen vielä huomiseen. Ou nou, ei osaa päättää... Testi tietysti polttelee tuolla kaapissa. Palailen asiaan, jos uskaltaudun testaamaan tänään. Tätiolo kyllä toisaalta on ihan 100-prosenttisesti.

Nyt pitäis kyllä yrittää tehdä vähän töitäkin.

Kaikille mukavaa tiistaipäivää - onkos joka puolella Suomea räntäkeli?

t. Jessica

Vierailija
8/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnittelut Vocifer plussan johdosta!

Töissä aika kiirus viikko menossa, joten tänne EI saisi eksyä surffailemaan. Ei vain tahdo nuo ajatukset pysyä työasioissa lainkaan taas tänään. Vettä satoi koko viime yön ja se kauhea ropina kattoon valvotti muutaman tunnin ja aamulla kun lähti töihin, oli piha kuin luistinrata. Tulisi nyt vihdoin kunnon talvi, eikä tällaista vesikeliä ja liukasta...

Täällä elellään kp19. Alavatsan vihominen vihdoin hellitti, mutta tuli uusi vaiva riesaksi. Nännit on aivan tajuttoman kipeät, jopa suihkussa käyminen sattuu. Mistä tämmöinen mahtaa johtua, onko muilla tällaisia oireita esim. oviksen aikoihin tai muulloin? Sietämätön kipu:((

Mukavaa tiistaita Enskoille!!!

Vierailija
9/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noin 30 päivän kierto ennen kun aloitettiin vauvatouhuja. Joka kerta kierrot on kumminkin pidentyneet ja nyt tämä kierto peräti melkein 60 päivää. Oon seurannut lämpöjä ja pitänyt kirjaa niistä Fertility Friendissä, joten en nyt ihan ihmeissäni ollut, että miksi plussaa ei tuu tai kuukautisia.

Ovulaatio mulla oli FF:N mukaan 14-20 päivää sitten, joten siitä se nega vielä 6 päivää sitten.

Nyt tuntuu, että meidän vajaa puolen vuoden yritys on ollu aika aika, mutta kyllä mä sinä aikana oon miettinyt kaikki läpi, mikä vois olla vialla kun ei aiemmissa kierroissa tärpännyt. Sillon aika oli kamalan pitkä. Kai sitä vaan kannattaa luottaa siihen, että plussa tulee ennemmin tai myöhemmin.

Älyttömän epävarma mä oon ollu, että joskus sen tunteen kokisin, että tikussa ne kaks viivaa on (kun en saanu niitä viivoja edes ovistikkuun), mutta niin se vaan on, että alakavan elämän ihmeitä tapahtuu jatkuvasti :).

Ihan omituista, että oisin tämmöstä näin ihmeellistä elämässäni " ansainnut" . En ole mikään lapsirakas ollut koskaan, vaikkakin pienestä asti oon lapsukaisia, pikkuveljeäkin, hoitanut kuin omiani.

Vierailija
10/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi oikein naurattamaan kun luin Tappertin omaa napaa kärsimättömyydestä. Meinaan kun samoissa päivissä mennään ja mun oli kanssa eilen ihan pakko testata negaa, kun oli muka niin oireita olevinaan ja kuitenkin vallan hyvin tiesin, ettei etukäteen mitään kannata testailla. Sinne taas meni rahat taivaan tuuliin ja tänään pitää käydä ostamassa uusia testejä kaappiin. Mitä testejä täällä muuten eniten käytetään? Mikä on hyväksi todettu?

Kuinka jessica malttaa olla testaamatta?? Jotain masokistin vikaa kun piinaat itseäsi noin? :-)

Onnittelut Vociferille plussasta! Voi kunpa täälläkin pian plussattaisiin...

Töitä tässä kai taas pitäisi tehdä, mutta kun ajatukset pyörii vain oman navan ympärillä eikä hommat oikein etene. Kuinka ihmeessä tässä vielä jaksaa monta päivää odottaa... Pitäis kyllä oikeesti keksiä jotain mikä veis ajatukset muualle. Nyt jo pelottaa se tädin tuoma pettymys. Argh, nyt huomio johonkin muuhun *yrittää ryhdistäytyä hieman*...

Täällä pääkaupunkiseudulla sää sentään näyttää tänään hieman eilistä valoisammalta. Pieni sadekuuro oli aamusella, mutta nyt on jo sinistä taivastakin nähtävissä. Ja pahuksen liukasta oli aamulla...

Vierailija
11/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoiset onnittelut Vociferille plussasta! Hienoa! Täällähän putkahtelee noita plussia nyt ihan alvariinsa :-D Jessican testailuja odotellaan...

Omassa elämässä eletään kp 5/28-30, täti on karkotettu matkoihinsa jo viikonloppuna. Siitäpä tulikin mieleeni kysymys, että onko menkkojen runsaudella/kestolla merkitystä raskautumisen onnistumiseen? Kun mulla nämä tämänkertaset kesti vaan kaksi päivää, normaalisti kolme tai neljä. Tosin eipä tässä ole kauaa vielä yritettykään mutta kiva olis tietää...

Gallupista: kyllä meilläkin on nimiä mietitty ihan muuten vaan, ehdotuksia on ilmassa monia mut ei sen kummempaa kun ei oo vielä ajankohtasta... Mies haluaisi vähän tavallisempia nimiä kun minä mut sittenhän sen näkee :-)

Mutta plussasäteitä kaikille piinailijoille ja mukavaa tiistain jatkoa! Täytyy jatkaa töitä...

J

Vierailija
12/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Kyllä noita plussia aina välillä sataa kiitettävällä tahdilla.

On tää kyl semmoinen ilojen ja surujen palsta, että huh kaikkia näitä tunteita... :-/

Enkä minä ole vielä testannut! :D Ikinä maailmassa en ole vielä ostanut raskaustestiä, ja mitä olen marketti-testeistä päätellyt, en halua ainakaan hukkaan niitä rahoja laittaa... tai ainakaan kovin moneen testiin... Eli odotellaan nyt päivä tai pari vielä. Oon yrittänyt ottaa rennosti ja olla jännittämättä - niinku se jotenkin vaikuttais vaikkapa kiinnittymiseen. Ja milloinka se kiinnittyminen edes tapahtuukaan... Ei voi tietää... :D Nyt kp 32/31, täti-oireita on ollut lauantaista asti. Alavatsakivut taas kerran vähän erilaisia kuin viime kerralla. Nyt se on erikoistunut " puristaviin" nippailuihin (aletaan olla mestareita näissä kuvauksissa..), semmoisia nipistyksiä ja pistoja aika harvoin tuntuu. Mut tädiltä vaikuttais enimmäkseen...

Jospa lähtis taas vessaan tsekkaamaan.

Jessican tilanne vaikuttaa jännältä :) plussaonnea! Ja toki muillekin, monta puhallusta.

Vierailija
13/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa jo Jessica,ei jaksa oottaa...;)

Q:lle haleja paljon,älä menetä toivoas vielä,jospa se sillon juuri tärppää ku vähiten odottaa :)Eihän sitä tarvita ku se yks simppa joka porautus sun munaskuukkeliin.Pidän peukkuja!

Tervetuloa uudet ihmiset!

Täältä ei mitään raportoitavaa,rinnat vaa iha kauheen kipeet vielki,oon pitäny miehen kaukana niistä! ;)

Missäs kp:ssä mooli menee?Ootko jo oviksen bongannu?

Mitäs Naksun arkeen kuuluu?

Ja missä on Hemuli?

Galluppi:Nimiä on jo mietitty enne yrityksen alotusta,ja tytön nimi on kyl muuttunu matkan varrella ku yhestä sukulaislapsesta tuli melkee samannimine.

Loskasta tiistaita kaikille ihanille enskarikamuilleni!!!!

-Pepsis kp18/24-27....wau,onpas aika taas menny...;)

Vierailija
14/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ekaksi Vociferille onnittelut plussasta! En ole lukenut muutaman edellisen päivän pinoja - onkohan joku muukin plussannut?

Nimistä: Me ollaan miehen kanssa yhtä mieltä siitä että nimen pitää olla lyhyt ja löytyä kalenterista. Sukunimikin kun on tavallinen suomalainen. Muutama ehdotus mulla on mielessä, mutta saattaahan ne vielä muuttua ennen kuin päästään niin pitkälle että asia on ajankohtainen.

Mulla on meneillään kp 21, ja epäilen että ovis olisi ollut vasta nyt ihan juuri. En ole nyt tikutellut, jospa ensi kierrossa taas. Puuhailtu ollaan viimeisen kerran kp 16, sitten mies lähti matkalle. Joten voipi olla että simpat kerkesi kuolla ennen ovista. Mutta onhan tässä tietysti mahdollisuus, että joku niistä olisi elänytkin ovikseen asti. Joten täytyy ensi viikolla ainakin vähäsen piinailla!

Eilen sain verikokeen tulokset, ja siitä selvisi että kaikki hormonit mulla on ihan kuten pitääkin. Samoin gynen tutkimuksessa kaikki vaikutti olevan OK: Ilmeisesti mulla sitten vain on luonnostaan pitemmät ja epäsäännölliset kierrot? Tai sitten mussa on joku niin kummallinen vika että se ei näy tutkimuksissa...

Nyt kuitenkin päätin että rauhoitun vähäksi aikaa tämän asian suhteen ja odotellaan jospa se tärppi sieltä tulisi. Jospa vaikka juhannukseen asti nyt olisi rauhallisena, ja jos ei sitten ole tärpännyt niin menen uudestaan gynelle ja sillä kertaa yksityiselle. Juhannuksena nimittäin tulisi sitten jo vuosi yritystä täyteen.

Se mitä tässä nyt konkreettisesti voi tehdä, on yrittää pupuilla ahkerammin. En ole nimittäin yhtään varma, ollaanko tämän kohta puolen vuoden yrityksen aikana oltu edes kertaakaan oikeaan aikaan hommissa. Eikä vika ole pelkästään miehessä, vaan yhtä paljon itsessäni. Liian usein olen kavereiden ja harrastusten parissa, kun pitäisi olla miehen kanssa vällyjen välissä. Mutta nyt teen parannuksen ja alan houkutella miehen useammin hommiin! Eipä tuo tähän mennessä kuitenkaan kertaakaan ole kieltäytynyt, kun olen tehnyt aloitteen!

Testeistä: Mä olen käyttänyt vain Acon-merkkisiä testejä, netistä tilattuja. Ainakin ne ovat halpoja ja ovat mulla ainakin näyttäneet aina ihan oikein.

Vierailija
15/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piti vielä tulla onnittelemaan myös Niameya (meniköhän oikein...) plussasta, sekä sanomaan SannaMarialle tervetuloa!

Ja quierolle pahoittelut huonoista uutisista. Mutta on se 10 % mahdollisuus kuitenkin parempi kuin ei mitään, pidä vaan lippu korkealla ja me kaikki varmasti pidetään peukkuja! Jos ei nyt vielä tärpännyt niin tuleehan taas uusia yrityksiä.

Vierailija
16/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Vocifer plussasta!

Täällä vähän huonompia uutisia, kun juuri viime viikolla pääsin hehkuttamaan plussanneeni ja nyt eilen meni sitten kesken...

Joten takaisin täällä taas. Ehdin jo käydä gynellä ja rohkaisi, että ainakin nyt tiedetään, että molenpien vehkeitten pitäis toimia, mutta luonto hoitaa sekundan pois. Harmittaa ja itkettää niin paljon, ettei tuntien vedoista meinaa tulla mitään. Gyne katseli, että kaikkihan sieltä on kohdusta tullut pois, mutta on pienen pieni mahis, ettei rakkula oo ikinä sinne mennytkään... Näin ollen teknisesti oisin edelleen raskaana, mutta rakkula juuttunut jonnekin muualle. Ei kiva, kun leikkauksen pahimmassa tapauksessa sitten vaatis! Parin viikon kuluessa pitäis saada tuo nega testiin, kun vielä näyttää hormonit plussaa.

Eli täällä käynnistellään sitten taas uutta yrityskuukautta, kun tästä on toivuttu...

Vierailija
17/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: Mä en ole vielä kommentoinut gallupiin mitään. Nyt on hyvä hetki vältellä työntekoa ja pohtia vähän tuota nimijuttua. :)

Meillä on pyörinyt mielissä joitakin nimiä ja itse olen vähän maistellut nimiä nimipäiväkalenterista, ehkä vähän enemmänkin. Toisaalta ei kehtaa hirveästi alkaa siitä vouhottaa vielä. Luulen, että kun se nyytti joskus on kotiin saatu, voi nimikin näyttäytyä ihan erilaisessa valossa. Ehkä se sitten vaan näyttää aivan Martalta tai Jussilta, eikä siinä sen kummempia :) No, nämä ei ole olleet mun suosikkilistalla, vielä.

Tässä vaiheessa tuntuu siltä, että joku suomalainen, perinteinen ja yksinkertainen etunimi on hyvä. Ehkä tullaan vähän katsomaan sitäkin, ettei edellisinä vuosina ole kastettu satoja muita samalle nimelle. Mutta ei sen tosiaankaan mikään uniikkikaan tarvitse olla. Sukunimi vaikuttaa valintaan toki - yhdistelmä ei saisi kuulostaa kovin pahasti miltään taikasanalta tai pistää kieltä solmuun :)

Vierailija
18/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tuska, iskiashermoja repii molemmin puolin. Takapuoli ja takareidet tulessa. Masussa tosi paha turvotus ja paine...

En raskaus oireiksi usko, mutta aika tuskaa olla töissä :/

Vierailija
19/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai huomenta, heräsin juuri järkyttävän migreenin jälkeisistä tunnelmista :(

Vocifer, onnea :D Voi, se on varmasti niin ihana tunne!! Kuinka himmusti mekin sitä odotamme!

Ja kiitos tervetuloatoivotuksista :)

Kp 7, clomeja napsin. Nyt alkaa pikkuhiljaa heräillä uuteen elämään reilun viiden (KIPEÄN :() päivän täti-vierailun jälkeen. Taas on katseet ja toiveet tulevaisuudessa; josko se tällä kertaa onnistuisi!?! Ollaan miehen kanssa mietitty sitä fiilistä minkä se plussa tuo tullessan.. Ensialkuun varmasti järkytys, on sitä niin kauan odoteltu. Mutta voi sitä riemua sitten jälkeen :D No, nyt tässä rauhallisin mielin (ainakin yritetään) odotellaan, ensi viikolla ovis.

Täällä on vissiin menossa joku nimi-juttu. Sanonpa tähänkin kommentit. Me ollaan mietitty miehen kanssa kolmelle pojalle ja kolmelle tytölle nimet valmiiksi (suunnitelmissa olisi siis kolme lasta, jos vain se meille suodaan). Ei mitään himmu erikoisia, kalenterista löytyy kaikki. Mieheni oli alkuun sitä mieltä, että kaikilla lapsilla pitää olla kolme etunimeä. Sain tahtoni läpi, ja päädyttiin kahteen, sukunimi on jo ihan tarpeeksi pitkä! :D

No nih, nyt täytyy vähän ryhtyä suunnittelemaan töitäkin. Jos sitä sielläkin kävisi ;)

*Sannamaria*

Vierailija
20/32 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni Pikkuiselle!!! Toivotaan, että raskaus ei ole kohdunulkoinen! Oikein iso lohdutusrutistus sinulle!!!!!! Tsemppiä myös Q:lle! Rankkoja juttuja! Purkakaa täällä vapaasti pahaaoloanne, sekin on varmasti yksi keino saada oloa paremmaksi. Lohdutetaan täällä parhaamme mukaan toisiamme. ...Ja varmasti niitä ilonaiheitakin ajallaan sitten löytyy!

Onnitteluja Vociferille!

Ja tervetuloa Sannamaria!

Muppelille pahoittelut suru-uutisista!!!! *halaus*

Jonneli: samoissa päivissä mennään (kp5) ja usko tai älä, mullakin oli vain kaksi " kunnon vuotopäivää" ja nekin tosi niukat normaaliin verrattuna... En tiedä mikä häiriö nyt on iskenyt, mutta ihmettelen samaa. Onkohan tällä psyykkaamisella jotain tekemistä tonkin asian kanssa...

Jessica: IIIIIK! Jänskättää sun puolestasi! .... kuinka maltat olla testaamatta?! Tosaalta maltti on valttia. Kerro heti kun testipäätöksen teet.... Samat sanat Mii_lle!!!!

Brooke: Ihanaa että labratulokset + ultra oli normaalit! Oon ite ajatellut vähän samaan malliin pienestä " hellittämisestä" ja ajan antamisesta... ja hyvältä kuulostaa tuo pupuiluaktiivisuuden lisääminen :) Ei kun miestä kaatamaan...

Ai niin, terkkuja kauheesti PauliNealle! Toivotaan, että pääset pian nauttimaan raskaana olosta ja ahmimaan jouluruokia! :)

Oikein mukavaa tiistai-päivää räntäsateesta huolimatta! +++++-tuulia ja jatketaan sitä +-aaltoa!