-11 kiloa lokakuun loppuun mennessä!
Painoin tänä aamuna 81 kiloa. Järkytys.
Aion painaa marraskuun ensimmäinen päivä 70 kiloa.
Söin tänään aamupalaksi muroja ja rasvatonta maitoa ja jälkeenpäin tajusin, että lautasellisellani oli yli 500 kcal! Ei ihme, että paino on hilautunut näihin lukemiin.
Söin loppupäivän terveellisesti.
Tästä eteenpäin aion liikkua todella paljon ja syödä todella terveellisesti. Lopetan alkoholin ja herkut reiluksi kuukaudeksi.
Päivitän tänne joka päivä painoni. Pituus on 168cm.
Kommentit (43)
Eli yhtä paljon kcal kuin suklaapatukassa :)
Suklaanhimo yllätti, mutta taltutin sen Allevon proteiinipatukalla. Tyydytti suklaanhimon ihan totaalisesti, maistui todella hyvältä ja kaloreitakin vain 200. Suosittelen!
Suosittelen muutenkin panostamaan proteiinipitoiseen ruokavalioon, pitää nälkää loitolla. Islantilainen maitovalmiste Skyr on ihan mahtava. Todella paljon proteiinia, todella vähän hiilihydraatteja, luonnostaan rasvatonta ja kaloreita välipalaksi tai iltapalaksi tosi vähän.
Tämän viikon tavoitteena on päästä alle 76:n kilon. Villi tavoite, joka tuskin toteutuu, olisi päästä tasan 75 kiloon. Mutta edellisviikon pudotustahdilla ei takuulla onnistu. Voi olla, että paino jopa nousee..
ap
kaloripitoisempia. Suklaassa on noin 500kcal/100g, riippuen lajista. 200kcal patukka on siis 40g patukka. Se on tosi pieni. Esimerkiksi tavallinen Mars-patukka on 60g, eli jo 300kcal. Olen usein syönyt sellaisen nougatpatukan, joka on 80g.
Ja tuo Allevo-patukka on 60g, joten aivotkin luulee syövänsä paljon enemmän kuin sen 200kcal.
Ja kaiken kaikkiaan pienistä puroista kasvaa suuri virta. Jos pystyy korvaamaan 400kcal suklaahimon 200kcal proteiinipatukalla, niin se on hyvä ja edistystä kaikin puolin.
ap
Jotenkin arvasin, että näin käy viime viikon jälkeen.
Pitää vaan muistaa, ettei ala mässäillä.
ap
2-3kg tultu alaspäin.
Ap, vähennä syömisiä.
Sain näin painoa pois nopeasti: kalorit todella reippaasti miinuksella n. 10 pvä (500-800kcal). Sitten mässypäivä jolloin pakko mättää ihan hillitön määrä väh. 3000kcal päivässä. Aina oli seuraavana päivänä lähtenyt 1-3 kg vaikka paino olikin jumiutunut. Ja paino tosiaan putosi lähinnä näiden mässypäivien jälkeen eikä juurikaan muuten. En tiedä mihin perustuu tämä, mutta näin putosi kg/vko mikä tietty on vähemmän kuin nyt tavoitteena.
T. 35
jos vaaka ei näytä vähemmän, ole syömättä kunnes näyttää. Kyllä se paino väkisin tulee alas.
Ja nopeasti=motivaatio säilyy.
T. 35
Heheheh en usko
Hyvä minä.
ap
Täällä taas jojoillaan joulun jäljiltä. Niin ja siis kerrottakoon, etten ikinä päässyt tuohon 70 kiloon. 75 ja jotain oli alhaisin paino syksyllä.
ap
Eilisestä siis pudotusta huiimat 1,4 kiloa. Loistavaa. Jos saan loppuviikon aikana 600g pudotettua, olen tavoitteessani.
ap
Alussa lähtee nesteet ja voin sanoa, että ainoastaan nutraamalla pääset tuohon tavoitteeseesi terveellisellä tavalla.
Kyllä tällainen alkuhumaus motivoi kummasti. Nyt on lähtenyt niin paljon, että seuraavat pari viikkoa saakin mennä hitaamman pudotuksen merkeissä.
Tsemppiä teille muillekin!
Nyt olisi noin 200g päivävauhdilla tavoite saavutettavissa. Se olisi 1,4 kiloa viikossa. Eli täysin mahdollinen!
ap
ja nyt lukemat -6,7 kg. Alkupaino 73,6 kg ja tänään 66,9 kg. Pituutta 168 cm.
Vielä olisi urakkaa hieman jäljellä.
Kolmonen tässä huomenta! Mulla on paino nyt 79.5 joten alaspäin ollaan menossa mutta ei taida ihan niin nopeasti tippua kuin sulla ap. Mutta 3.5 kiloa nyt tippunut ja vielä on aikaa joten katsellaan miten menee...
Multa lähtee alussa paljon, mutta sitten tulee helposti pari viikkoa todella hiljaista. Hyvä, jos saan yhtään pudotettua.
Tsemppiä!
ap
Olen nyt kahdessa viikossa pudottanut 2 kila, vielä olisi 8 pudotettavana lokakuun loppuun mennessä. Tänään oli surkea päivä, paino varmaan nousi kun oltiin anopppilassa ja siellä on syötävä aina niin paljon suuren loukkaantumisen uhalla. Mutta huomenna taas parempi suunta!
Painokin meillä aika sama, 2 vko sitten oloi 83 kg, nyt siis 81.
Tsemppiä meille!
OK. Tervemenoa hankkimaan syömishäiriö.
Katsotaan, miltä meno näyttää kuukauden päästä.
ap
Mä oon niin sun kanssa tässä jutussa! Olen nyt kahdessa viikossa pudottanut 2 kila, vielä olisi 8 pudotettavana lokakuun loppuun mennessä. Tänään oli surkea päivä, paino varmaan nousi kun oltiin anopppilassa ja siellä on syötävä aina niin paljon suuren loukkaantumisen uhalla. Mutta huomenna taas parempi suunta!
Painokin meillä aika sama, 2 vko sitten oloi 83 kg, nyt siis 81.
Tsemppiä meille!
Huomenna menen pitkästä aikaa kuntosalille juoksemaan. Näitä läskejä en enää katsele!
ap
Miten oot saanut itsesi noin painavaksi?
viinrypäleitä heti aamun alkajaisiksi. Tuli joku hillitön himo niihin.. Sit kun kiloja tuli vauhdilla, niin heräsin, et niistähän tuli miltei 400 kaloria heti kärkeen pelkkänä aamupalana...