AVIOkriisi, iso sellainen!
Olemme olleet yhdessä lähes 5 v ja siitä naimisissa muutaman vuoden.Viikonloppuna saimme järkytyksenä kuulla aviomieheni ex kihlatun synnyttäneen tälle lapsen.Mieheni " esikoinen" on nyt melkein 5 vuotias ja syy miksi nainen on salanut odotuksen/lapsen syntymisen mieheltäni on ihan käsittämätöntä!!
Mulla/meillä meni pakka ihan sekaisin, nainen joutunut työttömäksi ja haluaisi enemmin rahaa elämiseen..Oli nähnyt meidät jossain ja todennut että " iskällä" pyyhkii hyvin, kerrotaan nyt ilouutinen perhetapahtumasta.
Mieheni on tunnollinen ja hyvä isä, olisi varmasti perustanut naisen kanssa perheen ja ongelmat olisivat selvittäneet jos hän olisi tiennyt naisen odottaneen hänelle lasta.Nyt tuntuu että matto viedään alta pois ja elämä murenee.
Sairasta, mä olen mustasukkainen ja pahoillani omien lasteni puolesta.
Vittu mulla pää hajoo tämän kanssa!! sori et teksti on sekavaa, niin on kyllä kirjoittajakin tällä hetkellä!
Kommentit (24)
Minullakin on eri tavalla kuriton mies.( Uraputki eli aina töissä...)
Laita ukkos kuriin. Soita lakimiehelle- suosittelen naispuolista sinun tilanteessasi- ja ota (mahdolliset) asunto-laina ym.paperit mukaan ja tehkää laskelma mitä sinulle jää tasingon jälkeen. Laske lakimiehesi kanssa miten sinulle kannattaa taloudellisesti ERO. Meilläkin mies hiljeni, kun laitoin faktat pöytään- eli jos muutosta ei tule( tiettyyn päivämäärään ennessä), niin suosittelen eroa.
T: Tällaista sattuu
Eli jos äiti ei toimi nyt nopeasti kanteen kanssa myöhästyy hän pahan kerran. Jatkoa ajallehan saa vain jos ei ole tiennyt kuka isä voisi olla. Jos isä on kuitenkin koko ajan ollut tiedossa eikä äiti ole vain halunnut tehdä mitään niin pahempi juttu.
Ja sinä joka puhuit päällekäisyyksistä. Jos lapsi on 5v ja ap on ollut yhdessä miehensä kanssa lähes 5v niin lapsi on vanhempi kuin ap:n ja miehensä suhde. Ja raskaushan kestää 9kk joten päällekäisyyttä ei ole.
miehesi au-lapsi. Eli siis tämä miehesi " esikoinen" - miksi sana on muuten lainausmerkeissä, eikö hän olekaan miehesi esikoinen? Ja jos miehesi olisi tunnollisesti perustanut perheen kuullessaan uudesta vauvasta, miksi hän ei tehnyt sitä ensimmäisen kohdalla? Tässä on nyt jotain epäselvää....
Vierailija: