Innostuisitko tälläisestä asuntoilmoituksesta
http://asunnot.oikotie.fi/card/7432233?ref=tf-otas-pk-hsuu-k3
yks kuva jossa wc:n peiliä, muut ulkokuvia
Kommentit (7)
Toisin sanoen ovat tulossa kyllä. Joskus pitää malttaa lukea koko ilmoitus. Kokemuksensa perusteella välittäjä on uskonut, että kiinnostusta on jo ilmankin sisäkuvia, siksi kannattaa panna myyntiin ennen kuin ne on saatu.
pohjapiirrustuksen haluaisin nähdä ennakkoon. Minulle se on varsin tärkeä tekijä asuntoa valitessa.
Tuosta ilmoituksesta tulee fiilis, että asunto on kylpyhuonetta lukuunottamatta alkuperäisessä (huonossa) 60-luvun kunnossa ja sitä ei haluta näyttää.
Toisaalta eihän asunnon huono kunto kaikille ole ostopäätöksen este.
Minulle tulee olo, että minua pidetään typeränä asunnonostajana, johon vetoavat englanninkieliset termit. Paikka sinänsä näyttää kyllä kivalta.
pohjapiirrustuksen haluaisin nähdä ennakkoon. Minulle se on varsin tärkeä tekijä asuntoa valitessa.
Tuosta ilmoituksesta tulee fiilis, että asunto on kylpyhuonetta lukuunottamatta alkuperäisessä (huonossa) 60-luvun kunnossa ja sitä ei haluta näyttää.
Toisaalta eihän asunnon huono kunto kaikille ole ostopäätöksen este.
joten ilmeisesti kaikki pinnat uusittu.
kunto oli kuitenkin määritelty "hyväksi" joten ilmeisesti kaikki pinnat uusittu.
Ok, en lukenut tekstiä kokonaan läpi. Minusta "hyvä kunto" ei kuitenkaan suoraan tarkoita sitä, että pinnat olisi uusittu, vaan sitä, että asunnosta on yleisesti ottaen pidetty hyvää huolta.
Kiinnitin enemmän huomiota lauseeseen "etsii uutta emäntää/isäntää, joka toteuttaa tähän 60-luvun helmeen omannäköisensä merenrantakodin". Minusta tuo vihjaa siihen, että asunto on alkuperäisessä kunnossa, mutta ehkä luen liikaan rivien välistä(?).
Tuossa joku muu kommentoi, että välittäjä on arvellut kohteen olevan sen verran kiinnostava sijaintinsa takia, että kannatti laittaa ilmoitus esille, vaikkei sisäkuvia vielä ole. Luulenpa näin minäkin.
ei huono kunto haittaisi, laittaisin kaiken uusiksi jos olisi tarvis.
Toki se näkyisi hinnassa.
Muuten tuo ilmoitus on huono.
joten en tosielämässä olisi edes klikannut sitä auki, olisin ajatellut että se on hakukoneessa koodautunut väärään alueeseen (koska sitäkin joskus käy).
Sisätilojen näyttämättä jättäminen ei ole erityisen harvinaista, niin tehdään usein sellaisissa kämpissä jotka tarvitsevat perusteellisen remontin. Pohjakuvan puuttuminen kyllä harmittaisi jos olisin tosimielellä liikkeellä.