Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: jaksatteko välittää mitä muut teistä ajattelee?

Vierailija
22.09.2012 |

Esim ulkonäöstä, puheliaisuudesta/hiljaisuudesta, painosta, yms

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikuta mua.

Vierailija
2/8 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin löytyy ihmisiä, jotka haluavat seuraani (ja joiden seurasta itse pidän), ihan sama, mitä joku muu ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. puhelias hyvännäköinen normaalipainoinen

Vierailija
4/8 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen että välitän kovasti siitä mitä muut minusta ajattelevat ja tsemppaan ollakseni "salonkikelpoinen". Olen ollut mielestäni tällainen koko ikäni.

Koko ikäni olen myös saanut positiivista palautetta siitä, miten ihanan villi ja vapaa muka olen, miten olen muka aito sielu joka ei kulje massojen mukana jne. Vaikka palaute on tarkoitettu kehuksi, se on tosi hämmentävää, kun itse olen mielestäni ihan toisenlainen. Olen selvästikin epäonnistunut siinä salonkikelpoisuuden tavoittelussani.

Vierailija
5/8 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kulkisin kaupungillakin kuin kotona: ilman rintsikoita tai alushoususillani. Heiluisin ilman paitaa, kun teinien kaverit tulevat kylään. Menisin gynekologille käymättä suihkussa.

Lauleskelisin ääneen kahviloissa, hyppisin naapureiden trampoliineilla, tuijottaisin erikoisen näköisiä ihmisiä uimahallissa, näyttäisin kieltä inhottaville ihmisille virastoissa, tönisin kiilaavia vanhuksia

laukoisin ikäviä totuuksia päin sukulaisten naamaa, murjottaisin naama nurn päin vanhempainillassa ja puhuisin samalla puhelimessa siskon kanssa juoruja. Haukkuisin paha makuisen ruuan kylässä---

Vierailija
6/8 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim siitä onko meillä tip top siistiä. aina sitä törmää niihin joita en miellytä sellaisena kuin olen, mutta ei sitä voi elämäänsä niin elää että jaksaisi kaikkia miellyttää.

Vierailija
7/8 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kulkisin kaupungillakin kuin kotona: ilman rintsikoita tai alushoususillani. Heiluisin ilman paitaa, kun teinien kaverit tulevat kylään. Menisin gynekologille käymättä suihkussa.

Lauleskelisin ääneen kahviloissa, hyppisin naapureiden trampoliineilla, tuijottaisin erikoisen näköisiä ihmisiä uimahallissa, näyttäisin kieltä inhottaville ihmisille virastoissa, tönisin kiilaavia vanhuksia

laukoisin ikäviä totuuksia päin sukulaisten naamaa, murjottaisin naama nurn päin vanhempainillassa ja puhuisin samalla puhelimessa siskon kanssa juoruja. Haukkuisin paha makuisen ruuan kylässä---

juu,mietin liiaksi asti.

Vierailija
8/8 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verta näyttävä tapaus että musta tullaan aina puhumaan jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan