Robbie Williams esitteli vauvansa söpöimmäillä mahdollisella tavalla
Kommentit (11)
ihana kuva ja Robbiekin on ihana :)
Robbie olla ihana ja laitoin linkin.
ihana kuva ja Robbiekin on ihana :)
mutta en vaan voi mitään sille, että mielestäni tuollainen määrä tatuointeja on ainaostaan vastenmielistä. En mielestäni ole kukkahattutäti, mutta mun estetiikan ymmärrykseen ei uppoa tuollainen täysin toisistaan poikkeava kuvamaailma ja liika on aina liikaa. T:Nipo
mä tykkään tazkatuista miehistä. Mun kullalla on niitä paljon ja se on niin seksikästä.
Kuten vauvat aina. Robbesta en nyt voi muuta positiivista sanoa, kuin että pitää vauvaa mukavasti iholla.
Tulee mieleen kun oma vastasyntyneemme kaivautui isin rintakarvoihin ihan kuin pikku apinanpoikanen.
että tuossakin kuvassa joku näkee ne tatuoinnit seksikkäinä.
Vähän niin kuin mies kommentoisi, että imettääpäs tuo äiti komeista hinkeistä! :D
Robbie on saavuttanut enemmän urallaan, kuin kukaan koskaan suomesta tulee saavuttamaankaan. Erittäin, erittäin menestynyt mies. Menestys ja rahahan on teille suurelle osalle tärkeää, miksi sitten robbie on karu?
Robbie on söpö myös, vaikka onkin tatskoja, joista en tykkää. Tatskat ovat mielestäni kuin tahroja kehossa ja yhdistän ne vanhanaikaisesti aina vaan linnankundeihin.
Mutta aivan ihana kuva!
Ihan kiva kuva kuitenkin.