Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia alusasuja käytätte

Vierailija
22.09.2012 |

Minusta ne pitää istua hyvin vartalon mukaan ja pitää olla kuitenkin seksyjä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alusasujen tulee olla ennen kaikkea mukavia pitää. Ite pidän puuvillaisista, väljistä alushousuista, jotka yltävät ihan reilusti pepun päälle. Olen kyllä saanut ihmetteleviä katseita muutamilta miehiltä, kun olen riisuutunut sänkyhommia varten. No, siinäpähän taivastelevat.

Vierailija
2/9 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alusasujen tulee olla ennen kaikkea mukavia pitää. Ite pidän puuvillaisista, väljistä alushousuista, jotka yltävät ihan reilusti pepun päälle. Olen kyllä saanut ihmetteleviä katseita muutamilta miehiltä, kun olen riisuutunut sänkyhommia varten. No, siinäpähän taivastelevat.

mukavuus ennen kaikkea ja kuka pitää alusvaatteita päällä,kun seksiä harrastetaan...???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät tukevat alkkarit ja sporttirintsikat.

Mut muuten nättejä, sopivia, sexyjä rintsikoita ja pikkareita. Sellasia joissa tunnen oloni itsevarmaksi ja kauniiksi

Vierailija
4/9 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 8 vuotta vanhempi hoito, joka aina pukeutu stringeihin, sukkanauhoihin ja stayuppeihin, halusi pitää minihametta myös...hain monesti valtion virastosta hänet töistä ja arvaa vaan että panetti kun tiesi mitä on hameen alla. päällepäin ihan viaton asu mutta hameen laskeudettua niin aika sexy näky ;) Kyllä nuorta poika vietii ja paninhan minä niin paljon kuin jaksoin! Se kans kiihotti että sitä pani myös sen oma mieskin, kiinni jäätyään mies kävi ovella, eipä tiennyt että panin sohvalla sen rakastan, kurkin ikkunasta verhon välistä muna pystyssä.....

Vierailija
5/9 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissiliivien koko on 110A.

m35

Vierailija
6/9 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä ukko tykkää, on ihan kiimasa... muna pystysä juoksee peräsä ku nuori hirvas

Vierailija
7/9 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut muuten nättejä, sopivia, sexyjä rintsikoita ja pikkareita. Sellasia joissa tunnen oloni itsevarmaksi ja kauniiksi

Tämäkin kysymys meni lekkeriksi?. Täällä on ihan järkeviäkin vastauksia. Olisitte vaikka vastaamatta, mutta tämmöisiä vastauksia kaipaan AP.

Vierailija
8/9 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei ole kunnollisia alusasuja esim lenkkeilyyn niin eihän siitä mitään tule. Petipuuhissa pidän ihan uskomattomia seksiasuja, jos mieheni ruiskauttaa rinnoille tai kasvoille on se kiihottava näky kun seksihepeneet on spermassa.

Vierailija
9/9 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne pitää istua hyvin vartalon mukaan ja pitää olla kuitenkin seksyjä.

Töihin erit kuin lenkkeilyyn tai kuntosalille.

Tantsuihin tietty alle jotain tuhmaa