Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni väittää että olen paskantanut

Vierailija
21.09.2012 |

saunan lauteille. Olen varma, että hän on syypää, miten voin todistaa syyttömyyteni+

tämä ei ole provo!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai ihmiseen kahta settiä mahdu kerralla eli lauteilla ei voi olla sinun

Vierailija
2/23 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mä voin todistaa sen että se ei ole minun?

Mulla ei vuoda suoli, mulla ei ollut yhtään ilmavaivoja, sen paskamäärän määrällä mun pakaroiden olisi pitänt olla sontaiset. Multa ei tullut yhtään paskaa paperiin....

Tää on ihan hirveetä... Olen ottanut talteen laudeliinan ja wc harjan.. jo

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen jollain dna-testillä voi selvittää, onko sun vai miehen paskaa?

Vierailija
4/23 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittaa desinf. pilttipurkkiin ja yhteys johkin labraan että tarttis tietää kenen tortun jämät täs on.

Vierailija
5/23 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

wc harja ja laudepyyhe on jo pussissa, miten mun pitäisi edetä, missä voin otattaa näytteet?

ap

Vierailija
6/23 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ota nokare paskaa talteen, pakkaseen vaikka.

Odota 10-20 vuotta, jonka jälkeen dna-testit ovat toivottavasti halventuneet jo sen verran, että sellaisen saa apteekista parillakympillä.

Testaa paska, testaa itsesi ja näytä miehellesi, että paskan dna ei täsmää sinun dna;si kanssa.

Vierailija
7/23 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vertailunäytteet sinne labraan, eli nyt vielä kakitte molemmat purkkeihin ja nimilaput päälle. Tai voitte kaivaa vanupuikolla. Sitten googlaat labroja, voi kyllä tulla aika kalliiksi...

Vierailija
8/23 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi te paskotte pitkin lauteita?

Vierailija
9/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pierasin saunassa ja lauteille jäi pieni pyramiidin muotoinen paska läjä. En aluksi huomannut sitä ja sitä levisi myös pillulle asti. Oli vähän nolo tilanne!

Vierailija
10/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Vierailija
11/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maista sitä paskaa ja kerratkaa mitä kumpikin on syönyt

Vierailija
12/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään ymmärrä, miten tuollainen ongelma pääsee syntymään, ainakaan normaalien ihmisten kesken.

Vierailija
13/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran pierasin saunassa ja lauteille jäi pieni pyramiidin muotoinen paska läjä. En aluksi huomannut sitä ja sitä levisi myös pillulle asti. Oli vähän nolo tilanne!

Itse olet paskaläjä, kun et osaa kirjoittaa yhdyssanaa oikein. Ja myös pieraisin sekä pyramidin kirjoitit väärin, tässä ne ovat oikeassa muodossa. Takaisin peruskouluun, tilaa Aapinen joululahjaksi. Ja jos sinulla on lukihäiriö, niin et saa kirjoittaa Internettiin.

Vierailija
14/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko juuri ottanut âhtéríiñ?

Vierailija
15/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko juuri ottanut âhtéríiñ?

Ajattelin samaa. Joko Ap tai miehensä ottanut lauteilla kakkoseen. Se peppu kannattaa hei pestä kunnolla ennenkuin rupeaa naalileikkeihin!

Vierailija
16/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kuin ihmetellä että mitä ihmettä olet googlaillut kun tällaiseen 9 vuotta vanhaan aloitukseen olet törmännyt? Jokin kakkafetissi ilmeisesti.

Vierailija
17/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luet tämän, olet paskaläjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet paskaläjä, kun et osaa kirjoittaa yhdyssanaa oikein. Ja myös pieraisin sekä pyramidin kirjoitit väärin, tässä ne ovat oikeassa muodossa. Takaisin peruskouluun, tilaa Aapinen joululahjaksi. Ja jos sinulla on lukihäiriö, niin et saa kirjoittaa Internettiin.

HV!

Vierailija
18/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luet tämän, olet paskaläjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HV!

Ime lerssiä millipippeli!

Vierailija
19/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ota nokare paskaa talteen, pakkaseen vaikka.

Odota 10-20 vuotta, jonka jälkeen dna-testit ovat toivottavasti halventuneet jo sen verran, että sellaisen saa apteekista parillakympillä.

Testaa paska, testaa itsesi ja näytä miehellesi, että paskan dna ei täsmää sinun dna;si kanssa.

Meinaatko, että tuollainen pariskunta on yhdessä vielä 10-20 vuoden kuluttua?

Vierailija
20/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan